زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

از چه بنویسم؟

امشب که سقف بی ستاره اطاقم بر سرم سنگینی میکند مانده ام که از چه بنویسم از آنهایی که در روز با من بودند و امروز  رفته اند و یا از تو که همیشه حرفهایی مرا می خوانی؟

از چه بنویسم؟ 

از آسمانی که همیشه در حال عبور است یا از دلی که سوتو کور است؟

از زمین بنویسم یا از زمان یا از یک نگاه مهربان؟

از خاطراتی که با تو در باران خیس شد؟

یا از غزلهایی که هیچ وقت سروده نشد؟

از چه بنویسم ازنامه های که هیچو قت بسویت نفرستادم یا از ترانه هایی

که هرگز برایت نخواندم؟


از چتری که هرگز زیر آن نایستادیم یا ار بدرودی که هرگز بر زبان نیاوردیم؟

من عاشق بیابانی هستم که هرگز قسمت نشد با هم در آن قدم بزنیم

من دل بسته درختی هستم که فرصت نشد اِسممان را رویش حک کنیم.....


من منتظر پنجرهایی هستم که عطر تو را دو باره بمن نشان دهد....

من دیوانه ی ساقه یک پر سیاوشانم که اولین بار در خواب سپید تو رویید....

ای عشق نا گزیر اگر قرار باشد بنویسم باید در همه ی

سطر های دفترم حضور داشته باشی

نفس های تو می تواند برگ برگ دفترم را از پاییز پاک کند

من بی قرار حرف هایی که هزاران سال دیگر در یک بعد از ظهر

آفتابی با من خواهی گفت

من از اولین روز آفرینش چشم به راه نگاه جذاب توام کی مرا می بینی


مینویسم برای دل خودم...

آنقدر آرزوهایم رابه قبر بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست...

سـکـــــــه ی زنـدگـیم
شـیـــــــر نـدارد
امــــــــا
...
هـمـیـن خـطـی
کـه مـــــــرا بـه تــــــو
وصـــــــــــــــــل
نـگـه مـی دارد را
بسیـــــار دوســـــــت مـی دارمـــ ..

از خواب پریدم
چشام پر اشک بود
بلند شدم و یه راست رفتم سمت کمد
...
تنها یادگاری از تو
عطرت بود که روی پیرهنم جا مونده بود
سر کشیدم بوی نبودنت رو

نگو: بار گران بودیم و رفتیم...
نگو: نامهربان بودیم و رفتیم
نگو....؛اینها دلیل محکمی نیست...
بگو با دیگران بودیم و رفتیم!!!!!!!!

دردم این نیست که با من نیستى !!! دردم اینه که براى با دیگران بودنت منو شکستى !!! البته که سطح لیاقت آدما رو از دورو وریاشون میشه فهمید !!! پس خلایق هر چه لایق !!!

استعداد عجیبی در شکستن داری....
قلب...غرور...پیمان...
استعداد عجیبی در نشستن دارم....
به پای تو...به امید تو...در انتظار تو...

مثل این که یک بمب هیدروژنی
افتاده باشد توی اتاقم
به چندین تکه غیر مساوی تقسیم شدم
پاهایم رفتند توی کفش و زمزمه رفتن میکنند
دستهایم روی کیبرد مانده، می نویسند و مینویسند
... چشمهایم پشت پنجره
گوشهایم به زنگ در
چه از هم گسستگی دردناکی !!!

توی این غریبی و غربت دستان تو را آشنا یافتم اما توهم رهایم کردی به امان خدا چه راحت تعبیر شد بازگشت همه به سوی خداست!!!!

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد .

زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه میروند درست به سوی خودت......!

شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب . من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!

دکمه جدید برای پنجره های ویندوز

دکمه جدید برای پنجره های ویندوز



اینم زندگیه ما داریم؟

توی آمریکا دارن آی‌پد رو جایگزین کتاب‌های درسی می‌کنند، ما هنوز کتاب درسی‌ها رو میگیریم باید بریم منگنه شون کنیم از هم نپاشن.
اینم زندگیه ما داریم؟

همه دنیا، نسل قدیم حسرت نسل جدیدُ میخوره، اینجا نسل جدید حسرت نسل قدیمُ!
اینم زندگیه ما داریم؟

پسربچه ده یازده ساله میگه من بعضی وقتا جامو خیس میکنم فکر میکنم هیشکی منو دوس نداره... پیرمرده کناریش همچین میزنه زیر گریه انگار روضه ابوالفضل خوندن! آخرش تبلیغ مینویسه احساس مشترک... ایزی لایف پوشاک بزرگسالان!!!
اینم زندگیه ما داریم؟

توی نماز جمعه میگن: پیام انقلاب ما به جهانیان، صلح و دوستی و مهربانیست...
جمعیت نماز گذار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه...!!!
اینم زندگیه ما داریم؟

کارتون ساختن با موضوع جن و پری و فشار قبر و زندگی پس از مرگ! بعد پشت بسته اش نوشتن "مناسب برای گروه سنی 3 تا 7 سال"من سیبیلو دیدمش ۳ ماه بغل مامانم خوابم نبرد!!
اینم زندگیه داریم؟

یکی از اعضای صفحه محبوب آشپزی ایرانی به قتل رسیده، بعد به یاد اون مرحومه طرز تهیه حلوا رو به اشتراک گذاشتن... آنلاین شد زندگیهامون رفت... پس‌فردام میان میگن مراسم ختم از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۵ در پروفایل فیسبوک آن مرحوم برگزار می‌شود! روحش شاد
اینم زندگیه ما داریم؟

دو روز مامانم نیست بابام میخواد هر غذایی مامانم بلد نیست من براش بپزم
میگه واسه فردا نهار خوراک میگو با پوره سیب زمینی و خورده های سیر سرخ شده با سس پالوگاما درست کن!!
اینم زندگیه داریم؟

یه سری شهید گمنام آوردن تو دانشگاه دفن کردن بهشون میگیم اینا رو چرا نبردن قبرستون یا امام زاده دفن کنین؟! میگن آخه این شهدای گمنام، دانشجوهای همین دانشگاه بودن!
اینم زندگیه داریم؟

رفتم مخابرات میگم ADSL میخوام میگن چون شما شبکه هاتون فیبرنوری ADSL نمیدیم!!!میگم چرا میگه سرعتت میره بالا نمیتونیم کنترلتون کنیم
اینم زندگیه ما داریم؟

واسه تنوع ،موهامونو از ته میزنم، میگن : زندان بودی !
رژیم میگیریم ، لاغر میکنیم ، میگن : معتاد شدی !
تیپ میزنیم ، خوش تیپ میکنیم ، میگن : عاشق شدی !
ورزش نمیکنیم ،شیکم میاریم ، میگن : مشروب زیاد میخوری !
اینم زندگیه ما داریم؟

مجلس طرح دو فوریتی نجات دریاچه ارومیه را رد می کنه! اما طرح عفاف و حجاب با ۱۹۰ رای تصویب میشه! یعنی گاوداری از این مجلس مفیدتره!
اینم زندگیه داریم؟

این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را "کشف" کند,
زیبایی هایش را بیرون بکشد …
تلخی هایش را صبر کند…
آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند؛
یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید حق با توستــــــــــــــ ...!
اینم زندگیه داریم؟

آسانسور خرابه 5 طبقه رفتم بالا حالا که رسیدم کارمنده میگه :دستگاه کپی خرابه میرید خودتون یه کپی بگیرید بیاید.
دوباره اومدم پایین کپی گرفتم برگشتم بالا.میگه :خیلی ممنون پس بی زحمت از این فرم و اون فرم هم کپی بگیرید؟
اینم زندگیه داریم آخه؟

ساعت 3.35 رفتیم پیش کارمنده میگه ساعت کاری 5 دقیقس تموم شده.
فرداش ساعت 8.5 رفتم میگم کارمو انجام بدید میگه آقا کله سحر اومدی هنوز چشام باز نشده!!!
میگم 5 دقیقس از شروع ساعت کاری گذشته.
میگه برو آقا مگه اینجا ژاپنه؟!!!!!
اینم زندگیه داریم؟؟؟!!!!

واقعیتی تلخ

رفته ام توی کیف فروشی وسط بازار،‌ مادر و پدری آمده اند برای دو پسرشان کیف بخرند. برادر کوچکتر کیف گران تری می خواهد. پدر و مادر زیرگوشش می خوانند که این کیف گران است از پس خریدنش بر نمی آیند،‌ بخصوص آنکه باید دو کیف بخرند. پسر کوچک عقب نشینی می کند اما برادر بزرگترمادرش را کناری می کشد و می گوید: مامان کیف من که خراب نشده فقط کمی رنگش رفته من امسال کیف نمی خرم برای احسان همان کیفی را بخرید که دوست دارد.
من نزدیک است اشکم در بیاید اما خانواده عین خیالشان نیست انگار این جور ایثارها برایشان همیشگی است. به نظر می آید گاهی پول نداشتن با انسان بودن رابطه ی مستقیم دارد.


نظرسنجی باحال

شما قضاوت کنید؟!!!!


http://www.irupload.ir/images/wzouo332ldalkmeswlh3.jpg

روز انتخابات

روزی یک سیاستمدار معروف، درست هنگامی که از محل کارش خارج شد، با یک اتومبیل تصادف کرد و در دم کشته شد.

روح او در بالا به دروازه های بهشت رسید و یک فرشته از او استقبال کرد.

فرشته گفت:
...
«خیلی خوش آمدید. این خیلی جالبه.

چون ما به ندرت سیاستمداران بلند پایه و مقامات رو دم دروازه های بهشت ملاقات می کنیم.

به هر حال شما هم درک می کنید که راه دادن شما به بهشت تصمیم ساده ای نیست»

سیاستمدار گفت:

«مشکلی نیست. شما من را راه بده، من خودم بقیه اش رو حل می کنم»

فرشته گفت «اما در نامهء اعمال شما دستور دیگری ثبت شده،

شما بایستی ابتدا یک روز در جهنم و سپس یک روز در بهشت زندگی کنید.

آنگاه خودتان بین بهشت و جهنم یکی را انتخاب کنید»

سیاستمدار گفت:

«اشکال نداره. من همین الان تصمیمم را گرفته ام. میخواهم به بهشت بروم»

فرشته گفت:

«می فهمم. به هر حال ما دستور داریم. ماموریم و معذور»

و سپس او را سوار آسانسور کرد و به پایین رفتند.

پایین ... پایین... پایین... تا اینکه به جهنم رسیدند.

در آسانسور که باز شد، سیاستمدار با منظرهء جالبی روبرو شد.

زمین چمن بسیار سرسبزی که وسط آن یک زمین بازی گلف بود و در کنار

آن یک ساختمان بسیار بزرگ و مجلل. در کنار ساختمان هم بسیاری از

دوستان قدیمی سناتور منتظر او بودند و برای استفبال به سوی او دویدند.

آنها او را دوره کردند و با شادی و خنده فراوان از خاطرات روزهای زندگی

قبلی تعریف کردند. سپس برای بازی بسیار مهیجی به زمین گلف رفتند و

حسابی سرگرم شدند.

همزمان با غروب آفتاب هم همگی به کافهء کنار زمین گلف رفتند و

شام بسیار مجللی از اردک و بره کباب شده و نوشیدنی های گرانبها صرف کردند.

شیطان هم در جمع آنها حاضر شد وشب لذت بخشی داشتند..

به سیاستمدار آنقدر خوش گذشت که واقعاً نفهمید یک روز او چطور گذشت.

راس بیست و چهار ساعت، فرشته به دنبال او آمد و او را تا بهشت اسکورت کرد.

در بهشت هم سیاستمدار با جمعی از افراد خوش خلق و خونگرم آشنا شد،

به کنسرت های موسیقی رفتند و دیدارهای زیادی هم داشتند.

سناتور آنقدر خوش گذرانده بود که واقعا نفهمید که روز دوم هم چگونه گذشت،

گرچه به خوبی روز اول نبود.


بعد از پایان روز دوم، فرشته به دنبال او آمد و از او پرسید که آیا تصمیمش را گرفته؟

سیاستمدار گفت:

«خوب راستش من در این مورد خیلی فکر کردم..

حالا که فکر می کنم می بینم بین بهشت و جهنم من جهنم را ترجیح می دهم»

بدون هیچ کلامی، فرشته او را سوار آسانسور کرد و آن پایین تحویل شیطان داد.

وقتی وارد جهنم شدند، اینبار سیاستمدار بیابانی خشک و بی آب و علف را دید،


پر از آتش و سختی های فراوان. دوستانی که دیروز از او استقبال کردند

هم عبوس و خشک، در لباس های بسیار مندرس و کثیف بودند.

سیاستمدار با تعجب از شیطان پرسید:

«انگار آن روز من اینجا منظرهء دیگری دیدم؟

آن سرسبزی ها کو؟

ما شام بسیار خوشمزه ای خوردیم؟ زمین گلف؟ ...»

شیطان با خنده جواب داد: «آن روز، روز انتخابات بود... امروز دیگر تو رای داده‌ای».

نظرسنجی

آیا شما با این روش تبلیغ حجاب موافقید؟


حجاب

فک و فامیله ما داریم!!! (3)

رفته بودیم جاده نظامی دعوای شدیدی شد، پلیس امد ، شلوغ شده بود ، بابام به داییم میگفت برو بالا ببین چه خبر ، داییم میگفت ولشون کن بابا یه مشت پسر بی تربیت بی خانوادن که فقط میخوان خودی نشون بدن ، بعد از 1 ساعت داداشمو پسر عموهام امدن میگن نمیشد این همه دعوا کردیم یکی بیاد کمکمون !!فک و فامیله داریم؟

خونه دائیم اینا واسادم جلو آینه می گم می خوام دماغمو عمل کنم...برم عمل کنم ...یهو دختر دائیم میگه انقد نگو عمل کنم عمل کنم،با همین مشتم می کوبم تو این دماغتااااا...دختر دائیه بی اعصابه داریم؟فک و فامیله داریم؟:|

واسه پسرخالم خودم اکونت فیسبوک ساختم.بهش فرند ریکوئست(درخواست دوستی ) دادم قبول نمی کنه
نه شما بگین فک فامیل دایم؟

یه فامیلی داریم پارسال خرمالو میخورد با چه اشتها و لذتی ، و چه به به و چه چه ای که نمیکرد ، ما هم دیدیم اینکه این قدر خوبه گفتیم یه دونه بخوریم ..آقا گاز زدن همانا و دهنمون که از گسیه خرمالو چسبید به هم همان!!!! نگو کال بوده بدجووووور!! فامیل کلکه بدجنسه ما داریم؟؟؟!


کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...میگه : آره

میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانه داریییییییییییم؟؟

عموم اینا نهار خونمون بودن.دختر عموی 6سالم بعد خوردن غذاش رو به مامانم میکنه و میگه:
زن عمو ... زن عمو.... (مامانم نگاش میکنه) الهی شکر !!! فک و فامیله داریم؟

تو اتاقم نشسته بودم کارامو انجام می دادم یهو خواهرزاده کوچولوم در اتاقو باز کرد خیلی هم استرس داشت گفت واااااااااااااای ببخشید فکر کردم اینجا دسشوییه!!در اتاقو بست...فک و فامیله داریم؟

خالم پاشده با چشم گریون از دست پسر خاله 12سالم ساعت 12 شب اومده خونه ما .مامانم میگه : یه مدت بدش دست من بلدم تربیتش کنم . خالم میگه اگه بلد بودی بچه خودت و تربیت میکردی ....!!فک کنیــــــــــد تو رو ادم چی میگن !!فک و فامیله داریم ؟

یکی از پسرای فامیلمون 3 سالشه گوشیمو برداشته رفته زیر پتو..... بهش میگم چیکار میکنی گفت هیچی دارم به دوست دخترم اس ام اس میدم...منم دواش کردم گفتم اینارو از کی یاد گرفتی...اونم پرو پرو گفت از خودت یاد گرفتم که شبا به دوست دخترت اس ام اس میدی.....فامیله من دارم؟

مادر بزرگم هر دفه میخواس کله پاچه درس کنه یه رب واسه گوسفنده مسواک میزد.مسواک میزدااا با خمیر دندون.فک و فامیله داریم؟

دختر دختر خالم خونمون بود. با خودم برده بودمش بیرون گفتم وقتی نرگس اینا اومدن نگی رفتیم بیرونا....! گفت باشه. نرگس اینا که اومدن رفت جلوشونو گفت: ما که نرفتیم بیرون.........!
فک و فامیله داریم!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

سر دختر خالم اومده میگه خواب دیدم کره ی زمین منو پرتاب کرد هوا، من کلی ترسیدم و ....
دختر دختر خالم از اتاق رفته بیرون بعد 5 ثانیه اومده میگه منم خواب بد دیدم: یه گرگه منو خورد منم ترسیدم و....
ببین خداوکیلی دو تا بچه 3 ساله سر خواب ترسناک کل میندازن.....
اونم خوابای 5 ثانیه ای..........
فک و فامیله داریم؟؟؟!!!!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

مامانم میگه چایتو بخور سرد شد....
میگم چیه میخوای بخورم، بسوزم که دلت خنک شه؟
میگه آره دیگه! فک فامیله داریم؟!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

اداشم منو رسونده خونه ی خالم میگم وقتی کارم تموم شد بهت زنگ میزنم بیای دنبالم.
میگه: یعنی دنبالتم باید بیاییم؟؟؟؟!!!!!
فک و فامیله داریم؟!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)


پی نوشت(1): با تشکر از(رها-www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com) و

(سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)