زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

از تو میگذرم...

از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،

از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،

نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.

از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،

این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!

میروم تا آرام باشی ، تا از شر من و احساسم راحت باشی ،

میروم تا روزی پشیمان شوی ،حیف احساسات عاشقانه ام بود ،

میروم تا با کسی دیگر همنشین شوی

از تو میگذرم و شک نکن که فراموشت میکنم ،

هر چه شمع و شعله و آتش بود را در قلبم خاموش میکنم ….

نه اندیشیدن به تو فایده دارد ، نه فکر کردن به خاطره هایت ،

حالا آنقدر به دنبالم بیا تا خسته شود پاهایت….

تو لیاقت مرا نداری ، از تو میگذرم تو ارزشی برایم نداری….

کارت شده بود دلشکستن و بی وفایی ،

روز و شب من این شده بود که از تو سوال کنم کجایی؟؟

چرا پاسخی به دل گرفته ام نمیدهی ،

چرا سرد شده ای و مثل آن روزها سراغی از من نمیگیری؟

فکر کرده ای کیستی، برو با همان عاشقان سینه چاکت ،

برو که تو با یک نفر راضی نیستی!

از تو میگذرم بی آنکه تو را ببینم ،

محال است دیگر برگردم ، حتی اگر از غم و غصه بمیرم….

از تو میگذرم و بی خیالت میشوم ،

شک نکن بدون تو از شر هر چه غم در این دنیاست راحت میشوم

اشتباه گرفته ای ، من آن کسی که میخواهی نیستم ،

تا هر چه دلت خواست با دلش بازی کنی ،

میروم تا حتی نتوانی یک لحظه هم نگاهم کنی….

از تو میگذرم بی آنکه لحظه ای برگردم و تو را ببینم ،

یک روز بیا تا حساب تمام بی محبتهایت را از قلب شکسته ام برایت بگیرم….

نظرات 23 + ارسال نظر
مریم 13 اسفند 1390 ساعت 10:44 http://www.soshiyant44.blogfa.com

هر چند دل سپردنمان اشتباه نیست

اما برو که ماندنت اینجا صلاح نیست



حس می کنم زمین و زمان درد می کشند

وقتی بساط گریه ی ما روبراه نیست



لطفا دعا نکن که به جایی نمی رسد

اینجا کسی برای کسی "باراله" نیست



اصلا نترس از آخرتم ، حرفهای من

حتی به قد یک سر سوزن گناه نیست



دیگر غم حلال و حرامی نمانده است

وقتی نفس کشیدن ما هم مباح نیست



حالا برو به معجزه هم معتقد نباش

دنیا برای ما دو نفر سرپناه نیست !



سرمایه ام دو سکه محبت است یکی مال تو...
و دیگری صدقه به نیت شادی تو

مریم 13 اسفند 1390 ساعت 10:45 http://www.soshiyant44.blogfa.com

دیگر کسی به فکر درختان باغ نیست

یا در پی زدودن اندوه تاق نیست



باور کنید پنجره ها را شکسته اند

انگار سال هاست کسی در اتاق نیست



بادی شدید می وزد و زوزه می کشد

سرما نفوذ کرده مجال فراغ نیست



آلوده می کند همه جا را هوای غم

در آسمان بجز فوران کلاغ نیست



دزدیده اند سیب درختان باغ را . . .

این دزدی بزرگ که در حد ِ زاغ نیست



تکراری اند مثل همیشه دقیقه ها

در روزنامه ها خبری داغ ِداغ نیست



باید پناه برد به خانه ولی چه سود . . .

وقتی فروغ آتش ِ گرم ِاجاق نیست



شبها صدای سرفه ی اندوهبار باغ

از دوردست می رسد و چلچراغ نیست . . .



تا چشم روشنی بدهد که طلوع صبح

همراه با زبانه ی درد ِفراق نیست




بـه فکر نــوازش دست های منی!
بی آنکــه بدانی این روزها ؛ دلـــم است کــه تنهــا مانــده ..
دست هایــم ، دو تاینــد

شکیبا 14 اسفند 1390 ساعت 13:30 http://www.shakiba-behesht.blogfa.com

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری آپـــــــــــــــــــــم منتظر حضور و نظر ارزشمند شما هستم.

سلام
مرسی نظر لطفت هست.
اومدم.

پانیذ 17 اسفند 1390 ساعت 21:16 http://www.blackways.blogfa.com

قشنگ بود اما دادا به نظرت الکی نیستاون دیگه رفته ژشت سرشم نگاه نمیکنه اونوقت تو خودتو ناراحت میکنی؟؟؟

الکی که هست. اما چه کنم دل دیگه

لاله 21 اسفند 1390 ساعت 14:40

سلام داداشی....خوبی؟؟؟؟متنت خیلی جالبه حرف دلمو زدی واقعا با کسی ارزشتو نمدونه نمشه زندگی کرد....

سلام آجی...
خوبی کجایی نیستی کم پیدایی!!!!!
حرف دل خیلی هاست.....
اصلا مگه ارزشی هم دارم!

لاله 21 اسفند 1390 ساعت 17:28

کجایی داداشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اپ نمیشی؟؟؟؟؟؟؟بیا دیگه.....

شرمنده سرم خیلی شلوغ بود!
تازه پیام هاتو دیدم!

لاله 22 اسفند 1390 ساعت 13:37

منم درگیر کارایی بودم وقتی نمیموند بیام سر کامپیوتر......

مطمئن باش حتما ارزشی داشتی که دلتو شکونده......

ایشاالله هرجا هستی موفق باشی....
دلم اگه ارزش داشت نمیشکست آجی......
اصلا معلوم تو کجای این دنیا جا دارم و سهمم چیه از این زندگی!

مریم 23 اسفند 1390 ساعت 13:02 http://www.soshiyant44.blogfa.com

چشماتو واکن و ببین یکی هنوز منتظره

از بسکه دنبال تو، از خودشم بی خبره

چشماتو واکن وببین دلم شده خونه ی غم

چشماتو واکن و ببین من اصلا هیچی نمیگم

چشماتو واکن وببین من از تو دیونه شدم

اما خبر نداری که منو گرفتی از خودم

یادت نره که عشق تو این دلو آتیش می زنه

یادت نره که یاد تو همیشه تو یاد منه

یه لحظه چشماتو ببند دوباره واکن و ببین

دنیا همین خاطره هاست خوب و بد فقط همین

یه لحظه چشماتو ببند حرف دلت رو جار بزن

بگو دیگه خسته شدی از لحظه لحظه کم شدن

یه لحظه چشماتو ببند دوباره واکن و ببین

دنیا پر از روشنیه بگذر از این شب،شبنشین

یادت نره که میشه رفت از شهر شیشه ای تو

چشماتو واکن به خودت نگاه کن و بگو برو

یادت نره که آسمون هرجا بری رنگ خداست

هرجا میخوای برو ولی یادت نره خدا کجاست

چشماتو واکن خوب من این دیگه بیت آخره

یکی میاد یکی میره یکی هنوز مسافره

راستی....

یادت نره که میشه مرد به سادگی یک نفس

چشماتو واکن و ببین یادت نره همینو بس

خیلی قشنگ بود اجی مرسی....

مریم 23 اسفند 1390 ساعت 13:03 http://www.soshiyant44.blogfa.com

تورو دوست داشتم و دارم هنوزم اگرچه دوری از شهر نگاهم

تورو جون نگاهت نگذر از من منو تنها نذار که بی پناهم

پی چشمای ناز و مهربونت به بی تابی و بی خوابی رسیدم

نگو که مصلحت تو رفتنت بود من از این فاصله خیری ندیدم

نمیدونی چه شبهایی سحر شد توی بهت غریب بی کسیهام

همه گفتن که تو تنهام گذاشتی ولی باور نکردم بی تو تنهام

منو این خلوت و این چشم گریون منو یاد نگاهت نازنینم

نمیزاشت لحظه ای تنها بمونم نمیزاشت لحظه ای خوابو ببینم

تو با دلخوشی های ناتمومت منم با غصه های بی شمارم

تو با دشت ستاره های شبهات منم با خلوتم با تک ستارم

تو بیزاری ازین نگاه تبدار منم عاشق اون نگاه بیزار

پر از انکار لحظه های خوبم مثل حس غریب خواب و بیدار

ممنون بسیار زیبا و تاثیرگذار بود...

آجی 28 اسفند 1390 ساعت 11:49 http://ROZEABIMAN.BLOGFA.COM

سلام عزیز.باآخرین آپم منو همراهی کن. پیشاپیش سال نو مبارک[گل][گل][گل]

سلامممم آجیییییی
سال نو توام مبارکککککککککککک

مریم 29 اسفند 1390 ساعت 17:21 http://blackways.blogfa.com

سسسسسسلللللللللللللللللللللللااااااااااااااااااااااام
داداشششششششششششششششی جونممممم
ایشاااااااااللللللللللله که ساله نوت مبارررررک باشه وبه ههههمه ارزوای ریز و درشتت برسی ووووووووووووو مثه قدیما داداش خوب و خندون باشی به قول پانیذ بای تا های
اهان راستی به قول قدیمیا کرتیم داش

سلامممممممممم آجییییی جوننننننننن
سال نووووووووو توام مبارککککککککککک
توام ایشاالله سال خوبی داشته باشی...
دیگه امسال داداشت رو غمگین نمیبینی ایشاالله

مریم 2 فروردین 1391 ساعت 17:53 http://www.soshiyant44.blogfa.com

با نسیمی می روم

پای کوهی قد بلند

سبزه های پای کوه

بوی آهو می دهند

می روم تا غصه را

لای مه پنهان کنم

چشمه ی خورشید را

در دلم مهمان کنم

می نشینم روی خاک

با محبت می شوم

با علف های غریب

گرم صحبت می شوم

پونه ها صف بسته اند

زیر پای آبشار

کبک ها آماده اند

تا بخوانند از بهار

توی گوشم آبشار

شاد شر شر می کند

چشم هایم را بهار

از خدا پر می کند



شلام..عیدت مبارک

سلاممممم آجیییی
عید توام مبارکککککککککککک

مریم 11 فروردین 1391 ساعت 11:45 http://www.soshiyant44.blogfa.com

**یا مقلب القلوب و الابصار**

قلبها و چشمهای ما تا کی منتظر خواهند ماند؟



**یا مدبر اللیل و النهار**

این شب تار من چرا سحر نمی شود؟



**یا محول الحول والاحوال**

جز تو چه کسی حال دل داغدیده ی ما را درمی یابد مگر؟



**حول حالنا الی احسن الحال**

امید داریم که تو حال ما را به کنی



صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق،تو دلت سبز،لبت سرخ،چراغت روشن،چرخ روزیت همیشه چرخان،نفست داغ،دعایت با من.

مریم 14 فروردین 1391 ساعت 19:28 http://www.soshiyant44.blogfa.com

باز با دیدار نگاهت
دلم دوباره لرزید
چرا رفتی و نموندی
با نفس هاش اینو پرسید

درنگاهت چیزیست،که نمیدانم چیست؟
مثل آرامش بعدازیک غم،
مثل پیداشدن یک لبخند،
مثل بوى نم بعدازباران،
درنگاهت چیزیست،که نمیدانم چیست؟
من به آن محتاجم...!!!

مریم 14 فروردین 1391 ساعت 19:31 http://www.soshiyant44.blogfa.com

با دلم نشستم اینجا
سر شاه راهی که رفتی
غربت لحظه ای رو دیدم
که دستاشو گرفتی

مــن، از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم ...
و از تمــــام زمیــــن، یک خیابان را ...
و از تمــــام تـــــو، یک دست
که قفــــل شده در دست مـــــن ...

باران لاهیجی 22 فروردین 1391 ساعت 10:20

بلاگفا ترکید
منم طی یک عملیات انتحاری تصمیم گرفتم به دوستای غیر بلاگفایی م عرض ادب کنم

داداشی بوسسسسسسسسسس

قربونت اجیییییی.
یعنی چی ترکید؟!!!!!

پانیذ 24 فروردین 1391 ساعت 12:59

داداشی جونم سلام آپممممممممممم

سلام آجیییی
همین الان اومدم.......

مریم 25 فروردین 1391 ساعت 19:16 http://www.soshiyant44.blogfa.com

قلب ها ز آهن و سنگ ، قلب ها بیخبر از عاطفه اند.... من چه میدانستم . . .

دوستی من شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید، دوستی من شبیه هواست،
گاهی وقتا ساکت ولی
همیشه در اطراف توست.

مریم 25 فروردین 1391 ساعت 19:17 http://www.soshiyant44.blogfa.com

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ، گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است . . .

بسلامتیه خودمون که توی پلک زدنامون توی هر نفس کشیدن همیشه هستیم به یاد اونایی که بد شکوندن دل پاک و بی ریامون.....!

مریم 25 فروردین 1391 ساعت 19:18 http://www.soshiyant44.blogfa.com

چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت / دنبال هم ، امروز و فردا گذشت

دل میگه باز فردا را از نو بساز / ای دل غافل دیگه از ما گذشت . . .


صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق،تو دلت سبز،لبت سرخ،چراغت روشن،چرخ روزیت همیشه چرخان،نفست داغ،دعایت با من.

مریم 25 فروردین 1391 ساعت 19:19 http://www.soshiyant44.blogfa.com

یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهاران بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت

اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت

عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

مریم 2 اردیبهشت 1391 ساعت 12:14 http://www.soshiyant44.blogfa.com

سلام.. داداشی.. خوبی..
شاد باشی.. هر جا هستی..

سلام
مرسی آجی...
ممنون همچنین خودت هم هرجا هستی موفق و شاد باشی...

رها 1 خرداد 1391 ساعت 11:23

"قلبی داری به وسعت هفت دریا و بی نهایتیه آسمانها....
باید منطقی باشم!!!!
حق داری اگر دلت برایم تنگ نمی شود....!"


سلام داداش یوسف بامعرفتم...
حتما شناختیم!
یه زمانی آجی کوچولوت بودم...

دلم واسه اون وقتا تنگ شده!!!!!.......

هرجا هستی موفق و شاد باشی

سلامممممممممم آجییییی گلممم

مگه میشه فرموشت کرده باشمممممم
هنوز اخرین پیامت رو که گفتی مخفی باشه رو نگه داشتم...
دلم همیشه واست تنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد