زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

واقعیتی تلخ

رفته ام توی کیف فروشی وسط بازار،‌ مادر و پدری آمده اند برای دو پسرشان کیف بخرند. برادر کوچکتر کیف گران تری می خواهد. پدر و مادر زیرگوشش می خوانند که این کیف گران است از پس خریدنش بر نمی آیند،‌ بخصوص آنکه باید دو کیف بخرند. پسر کوچک عقب نشینی می کند اما برادر بزرگترمادرش را کناری می کشد و می گوید: مامان کیف من که خراب نشده فقط کمی رنگش رفته من امسال کیف نمی خرم برای احسان همان کیفی را بخرید که دوست دارد.
من نزدیک است اشکم در بیاید اما خانواده عین خیالشان نیست انگار این جور ایثارها برایشان همیشگی است. به نظر می آید گاهی پول نداشتن با انسان بودن رابطه ی مستقیم دارد.


نظرات 5 + ارسال نظر
3 کله پوک 22 شهریور 1390 ساعت 02:01 http://www.kalepuck.blogfa.com

آخی...............
چه داداشه خوبی.............
منم دو تا داداش دارم به همین خوبی........
الان دو ماهی میشه یکیشونو ندیدم دارم دق میکنم.........

پس خوشبحالت که همچین داداشی داری

رها 22 شهریور 1390 ساعت 07:28

سلام داداشی

نمیدونم.... واقعا موندم چی بگم...

واقعا حقیقت تلخهههههههههههههههههههه

حقیقتی که شاید خیلی راحت میشه شیرینش کرد....

سلام...
میشه شیرینش کرد ولی........

مریم 24 شهریور 1390 ساعت 21:17 http://blachways.blogfa.com

چه بد و غمناک

دختر برفی 26 شهریور 1390 ساعت 15:42 http://zahraiii.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد