زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

فک و فامیله ما داریم!!! (3)

رفته بودیم جاده نظامی دعوای شدیدی شد، پلیس امد ، شلوغ شده بود ، بابام به داییم میگفت برو بالا ببین چه خبر ، داییم میگفت ولشون کن بابا یه مشت پسر بی تربیت بی خانوادن که فقط میخوان خودی نشون بدن ، بعد از 1 ساعت داداشمو پسر عموهام امدن میگن نمیشد این همه دعوا کردیم یکی بیاد کمکمون !!فک و فامیله داریم؟

خونه دائیم اینا واسادم جلو آینه می گم می خوام دماغمو عمل کنم...برم عمل کنم ...یهو دختر دائیم میگه انقد نگو عمل کنم عمل کنم،با همین مشتم می کوبم تو این دماغتااااا...دختر دائیه بی اعصابه داریم؟فک و فامیله داریم؟:|

واسه پسرخالم خودم اکونت فیسبوک ساختم.بهش فرند ریکوئست(درخواست دوستی ) دادم قبول نمی کنه
نه شما بگین فک فامیل دایم؟

یه فامیلی داریم پارسال خرمالو میخورد با چه اشتها و لذتی ، و چه به به و چه چه ای که نمیکرد ، ما هم دیدیم اینکه این قدر خوبه گفتیم یه دونه بخوریم ..آقا گاز زدن همانا و دهنمون که از گسیه خرمالو چسبید به هم همان!!!! نگو کال بوده بدجووووور!! فامیل کلکه بدجنسه ما داریم؟؟؟!


کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...میگه : آره

میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانه داریییییییییییم؟؟

عموم اینا نهار خونمون بودن.دختر عموی 6سالم بعد خوردن غذاش رو به مامانم میکنه و میگه:
زن عمو ... زن عمو.... (مامانم نگاش میکنه) الهی شکر !!! فک و فامیله داریم؟

تو اتاقم نشسته بودم کارامو انجام می دادم یهو خواهرزاده کوچولوم در اتاقو باز کرد خیلی هم استرس داشت گفت واااااااااااااای ببخشید فکر کردم اینجا دسشوییه!!در اتاقو بست...فک و فامیله داریم؟

خالم پاشده با چشم گریون از دست پسر خاله 12سالم ساعت 12 شب اومده خونه ما .مامانم میگه : یه مدت بدش دست من بلدم تربیتش کنم . خالم میگه اگه بلد بودی بچه خودت و تربیت میکردی ....!!فک کنیــــــــــد تو رو ادم چی میگن !!فک و فامیله داریم ؟

یکی از پسرای فامیلمون 3 سالشه گوشیمو برداشته رفته زیر پتو..... بهش میگم چیکار میکنی گفت هیچی دارم به دوست دخترم اس ام اس میدم...منم دواش کردم گفتم اینارو از کی یاد گرفتی...اونم پرو پرو گفت از خودت یاد گرفتم که شبا به دوست دخترت اس ام اس میدی.....فامیله من دارم؟

مادر بزرگم هر دفه میخواس کله پاچه درس کنه یه رب واسه گوسفنده مسواک میزد.مسواک میزدااا با خمیر دندون.فک و فامیله داریم؟

دختر دختر خالم خونمون بود. با خودم برده بودمش بیرون گفتم وقتی نرگس اینا اومدن نگی رفتیم بیرونا....! گفت باشه. نرگس اینا که اومدن رفت جلوشونو گفت: ما که نرفتیم بیرون.........!
فک و فامیله داریم!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

سر دختر خالم اومده میگه خواب دیدم کره ی زمین منو پرتاب کرد هوا، من کلی ترسیدم و ....
دختر دختر خالم از اتاق رفته بیرون بعد 5 ثانیه اومده میگه منم خواب بد دیدم: یه گرگه منو خورد منم ترسیدم و....
ببین خداوکیلی دو تا بچه 3 ساله سر خواب ترسناک کل میندازن.....
اونم خوابای 5 ثانیه ای..........
فک و فامیله داریم؟؟؟!!!!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

مامانم میگه چایتو بخور سرد شد....
میگم چیه میخوای بخورم، بسوزم که دلت خنک شه؟
میگه آره دیگه! فک فامیله داریم؟!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)

اداشم منو رسونده خونه ی خالم میگم وقتی کارم تموم شد بهت زنگ میزنم بیای دنبالم.
میگه: یعنی دنبالتم باید بیاییم؟؟؟؟!!!!!
فک و فامیله داریم؟!
(از طرف سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)


پی نوشت(1): با تشکر از(رها-www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com) و

(سه کله پوک-www.kalepuck.blogfa.com)



نظرات 5 + ارسال نظر
M 12 شهریور 1390 ساعت 20:55

SLM
KHEYLI GHASHNG BOD
MAMNON
YE MODAT BOD SAR NAZADE BODAM
TAGHIR KARDE

سلام.
چی تغییر کرده وبلاگ؟
مطمئنی!!!
منکه تغییری ندیدم!!!
همه تغییر کردن جز این وب...

رها 12 شهریور 1390 ساعت 23:34 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

سلام داداشی
ببخش که انقد دیر اومدم
خیلی قشنگ بودن همشون

حالا چرا از من تشکر کردی؟؟؟؟؟
مرسی داداش گلم

سلام خواهش میکنم.
آخه پ ن پ جدید رو به یاد تو زدم....

رها 13 شهریور 1390 ساعت 10:28 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

آخخخیییییییییییییییییییییییی مرسی داداشیه با معرفت من

خیلی خوبییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم....
خوبی از خودته...

شرمنده بنده قصد جسارت نداشتم
ممنون که روشنم کردید
من خیلی وقته لینکتون کردم
یه ایمیلی دو سه ماه پیش برام اومده بود فک کنم مربوط به یه مجله بود
که ادرس وب شما هم توش بود و بنده بی اجازه لینکتون کردم

خواهش میکنم.
نه تازه خیلی هم خوشحال شد که اینقدر پیگیر مطالب هستید...
صاحب اختیار هستید...

مریم 17 شهریور 1390 ساعت 17:13 http://blackways.blogfa.com

سلللللللللللللللللللللللام چطوری داداشی.پس از قرن ها آمدم. آپــــــــم

به سلام اجی...
چه عجب آپ کردی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد