زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

از چه بنویسم؟

امشب که سقف بی ستاره اطاقم بر سرم سنگینی میکند مانده ام که از چه بنویسم از آنهایی که در روز با من بودند و امروز  رفته اند و یا از تو که همیشه حرفهایی مرا می خوانی؟

از چه بنویسم؟ 

از آسمانی که همیشه در حال عبور است یا از دلی که سوتو کور است؟

از زمین بنویسم یا از زمان یا از یک نگاه مهربان؟

از خاطراتی که با تو در باران خیس شد؟

یا از غزلهایی که هیچ وقت سروده نشد؟

از چه بنویسم ازنامه های که هیچو قت بسویت نفرستادم یا از ترانه هایی

که هرگز برایت نخواندم؟


از چتری که هرگز زیر آن نایستادیم یا ار بدرودی که هرگز بر زبان نیاوردیم؟

من عاشق بیابانی هستم که هرگز قسمت نشد با هم در آن قدم بزنیم

من دل بسته درختی هستم که فرصت نشد اِسممان را رویش حک کنیم.....


من منتظر پنجرهایی هستم که عطر تو را دو باره بمن نشان دهد....

من دیوانه ی ساقه یک پر سیاوشانم که اولین بار در خواب سپید تو رویید....

ای عشق نا گزیر اگر قرار باشد بنویسم باید در همه ی

سطر های دفترم حضور داشته باشی

نفس های تو می تواند برگ برگ دفترم را از پاییز پاک کند

من بی قرار حرف هایی که هزاران سال دیگر در یک بعد از ظهر

آفتابی با من خواهی گفت

من از اولین روز آفرینش چشم به راه نگاه جذاب توام کی مرا می بینی


نظرات 6 + ارسال نظر
دختر برفی 26 شهریور 1390 ساعت 19:55 http://zahraiii.blogfa.com

خدایا چه بی صدا و بی منت می بخشی
و
ما چه حسابگرانه تسبیح میگوییم.....


سلام.آپ خیلی زیبایی بود....

مرسی...

نقطه کوچولو 26 شهریور 1390 ساعت 22:34 http://smallspot.blogfa.com

خیلی وقته یه سر به ما نمیزنی؟///؟؟؟؟

بــــــــــــــــــــــه سلام نقطه کوچولو
من کم پیدام یا تو؟؟؟

دینا 27 شهریور 1390 ساعت 13:31

سلام خوبی؟خوش میگذره؟گرچه خیلی با ما حال نمیکنی ولی من با کمال پرویی اومدم که نظر بذارم اونم بخاطر ارزش دوستی 3سالمون تو راهنمایی.اولین بارمه که میام وبتو میبینم جالبه مطالب قشنگی توش هست خب دیگه زیاد حرف زدم فعلا بای

سلام مرسی ممنون
خیلی از نظرت خوشحال شدم اما به جا نیاوردم؟
دوستی سه ساله تو راهنمایی؟؟؟اشتباه نگرفتی؟

3 کله پوک 27 شهریور 1390 ساعت 14:14 http://kalepuck.blogfa.com

هر دوتاش (دو متنت) خوب بود.............
ترشی نخوری یه چیزی میشی..........

مرسییییییییییییییی

دلت گرفته؟
کسی نیگانیگا کرده تو رو؟ برم بزنمش؟

نه نه تو نمیخواد خونه خودتو کثیف کنی...

دینا 28 شهریور 1390 ساعت 21:29

سلا ا ا ا م خوبی؟خوش میگذره؟شناختی؟من اشتباه نگرفتم

سلام مرسی...
نه نشناختم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد