زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

دل نوشته ی امشب برای دل تنگی های خودم...

دوباره دلتنگ میشوم امشب وبازدنبال شعرمیگردم ودنبال بوستانی که بگردم به دنبال دل تنگی هایم...

آدم است دیگر...دل تنگ میشود...

وهمه میپرسندچرادل تنگی....ومن نیزپاسخشان میدهم ....دلی که نگیردکه دل نیست....

یک روزدرغم بودن میگیردویک روزدرغم نبودنش...

وقتی غصه اش بیشترمیشودکه احساس میکندمیخواهدامانمیتواند....

وزمانی رابه یادمی آوردکه میتوانست امانخواست....

ودرپس وپیش این همه دل تنگی دلم رادل داری می دهم که آدمی زاداست دیگر...

واین بارخیام رامیهمان دل تنگی هایم میکنم واونیزهدیه ام میدهد:


تا کی غم  آن  خورم که دارم یا نه       وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه

پر کن قدح باده که معلومم نیست       کاین  د م که فرو برم  بر آرم یا نه


کوچکترکه بودم وقتی دلم میگرفت فال حافظ میگرفتم وحافظ هم که ناامیدم نمیکرد...

آن وقت خوشحال میشدم که حافظ قراراست برایم معجزه کند...که قراراست حادثه بیافریند...

اماچندوقتی است که دیگرنه حافظ آرامم میکندنه مولانا...وکم کم باورم میشودکه این هاهمه یک قصه است ونمیشودبیشترازیک همدم تنهایی ویک دوست شاعررویشان حساب بازکرد....

وبازبرای دلم ودل تنگی هایش مثل همیشه زمزمه میکنم که :

زندگی رانفسی ارزش غم خوردن نیست...

تاچشم به هم بگذاری تمام این نیزبگذردها نیزمیگذردوتمام میشود...

اما

دیگردلم گول دل داری هایم رانمیخورد...

ومیمانم بین دوراهی دل ودل تنگی...وحرف دیگری نمیماند...

گفتنی هارابرایت گفته ام...بشنواکنون این سکوت تلخ را...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد