زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

مراقب دلت باش...

آدمی وقتی زیاد راه برود ابتدا پایش شروع به گزگز کردن می کند


و سپس تاول می زند...

اگر هم مواظبت نکنی این تاول ها می ترکند و دردناک می شوند.

می خواهم بگویم دل آدمی هم با این که قد و قواره ای ندارد

همین است....

وقتی خیلی احساست را برای یک نفر خرج کنی

شروع می کند به سوزن سوزن شدن....

همینجوری خرج کنی و به هیچ نتیجه ای نرسی تاول می زند کم‌کم !

تاول های بزرگ... !

پا معلوم است و می توان مواظبش بود که تاول هایش نترکد

اما کی می توان مواظب دل بود که تاول هایش نترکد...؟!

هرچه هم خودت مواظب باشی طرفت که مواظب نیست....

یکهو جمله ای می گوید که تاول که هیچ... کلن دلت می ترکد

دود می شود می رود توی هوا....

بعضی وقت‌ها اشک همان آبیست

که زیر تاول های دلمان جمع شده است....

کمی عوض شده ام...


کمی عوض شدم ..
دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم ..
به کسی تکیه نمیکنم ..
از کسی انتظار محبت ندارم ..
خودم بوسه میزنم بر دستانم ،سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم ..
نگران خودم میشوم ..
برای خودم هدیه میخرم ، با خودم ساعت ها حرف میزنم ..
در دنیای خودم کسی حق ورود ندارد جز خودم

از دست خودم خسته ام...


نه از تــــو ! نه از زمــــانه ! نه از زمـــین...
که من از دست خویش خسته ام ...
از این ذهـــن پریشان ...
از این احساس در آلود ...
از این هزیانهای گاه و بی گاه...
از این سیــگار ...
از این روح سردر گم ...
چرا بیراهه بروم . . .
من از دست خــــودم خسته ام ...

سخت است پایان...


ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺩﺭ ﻋﯿـــﻦ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﻧﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﺑـــﺎﺷﯽ ﺃﺵ ...
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺧﻮﺍﺳﺘــــﻦ ﺗﻈﺎﻫـــﺮ ﺑـــﻪ
ﻧﺨـــﻮﺍﺳﺘــﻦ ﮐﻨــﯽ ...
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺩﻟﺘﻨــــﮓ ﺑـــﺎﺷﯽ ﺑـــﺎ ﺩﻟﺴﻨـــﮕﯽ
ﺩﻟﺘﻨﮕـــﯽ ﻫــﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑـــﻪ ﺧﺸـــﻢ ﮔﯿــــﺮﺩ ...
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣــــــــﺎ ﺳﺮﺩ ، ﺳﺨـــﺖ ، ﺑﯽ
ﺍﺣﺴــــﺎﺱ ...
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﻧﺪﺍﻧـــﯽ ﺑــــﺎﯾﺪ ﺑﻤــــﺎﻧﯽ ﯾـــﺎ ﺑﮕــــﺬﺭﯼ ...
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺑﺎ ﻫﻤــــﻪ ﯼ ﺑـــﯽ ﻣﻬـــﺮﯼ ﻫﺎﯾـــﺶ ﺑـــﺎﺯ
ﺧـــﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــﺐ ﺩﻫــﯽ ﮐـــﻪ ﻫﻨــــﻮﺯ
ﻫـــﻢ ﺩﻭﺳﺘـــﺘــــ ﺩﺍﺭﺩ ...
ﺳﺨﺘــــ ﺍﺳﺖ ﭘـــﺎﯾـــــﺎﻥ ِ ـــــﺎﯼ
ﺩﻟﺨـــــــــﻮﺷــﯽ ﻫــــﺎﯾـــﺖ
ﺳــــــــــــــــــــﺮﺍﺏ ﺑﺎﺷﺪ !!!
خیلی سخته.....