زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

دلم میگیرد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/kl7419qb7kkeis3aujf5.jpg


بی تو دلم می‌گیرد و با خودم می‌گویم کاش آن یک بار که دیدمت گفته بودم

 
که بی تو گاه دلم می‌گیرد که بی تو گاه زندگی سخت می‌شود
 
که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه‌ام می‌کند اما نمی‌گفتم که این «گاه» ها
 
گهگاه تمامِ روز و شب من می‌شوند آن وقت بغض راه گلویم را می‌گیرد
 
درست مثل همین روزها


دلم میگیرد ...


وقتی می بینم تو تمام شعر های من بودی و من ...

جوکی برای خنده هایت !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد