زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

مینویسم برای دل خودم...

آنقدر آرزوهایم رابه قبر بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست...

سـکـــــــه ی زنـدگـیم
شـیـــــــر نـدارد
امــــــــا
...
هـمـیـن خـطـی
کـه مـــــــرا بـه تــــــو
وصـــــــــــــــــل
نـگـه مـی دارد را
بسیـــــار دوســـــــت مـی دارمـــ ..

از خواب پریدم
چشام پر اشک بود
بلند شدم و یه راست رفتم سمت کمد
...
تنها یادگاری از تو
عطرت بود که روی پیرهنم جا مونده بود
سر کشیدم بوی نبودنت رو

نگو: بار گران بودیم و رفتیم...
نگو: نامهربان بودیم و رفتیم
نگو....؛اینها دلیل محکمی نیست...
بگو با دیگران بودیم و رفتیم!!!!!!!!

دردم این نیست که با من نیستى !!! دردم اینه که براى با دیگران بودنت منو شکستى !!! البته که سطح لیاقت آدما رو از دورو وریاشون میشه فهمید !!! پس خلایق هر چه لایق !!!

استعداد عجیبی در شکستن داری....
قلب...غرور...پیمان...
استعداد عجیبی در نشستن دارم....
به پای تو...به امید تو...در انتظار تو...

مثل این که یک بمب هیدروژنی
افتاده باشد توی اتاقم
به چندین تکه غیر مساوی تقسیم شدم
پاهایم رفتند توی کفش و زمزمه رفتن میکنند
دستهایم روی کیبرد مانده، می نویسند و مینویسند
... چشمهایم پشت پنجره
گوشهایم به زنگ در
چه از هم گسستگی دردناکی !!!

توی این غریبی و غربت دستان تو را آشنا یافتم اما توهم رهایم کردی به امان خدا چه راحت تعبیر شد بازگشت همه به سوی خداست!!!!

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد .

زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه میروند درست به سوی خودت......!

شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب . من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!

نظرات 6 + ارسال نظر
تدبیرکهن 26 شهریور 1390 ساعت 12:31 http://tadbirkohantop.blogfa.com

صحبت از فاصله نیست صحبت از مهر و وفاست شاید این فاصله ها محک عاطفه هاست .
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه تو مدتی که نبودیم به ما سر زدین و ما رو مورد لطف خودتون قرار دادید.
آرزوی بهترین ها را برایتان از خداوند خواستارم .

ممنون دوست عزیز

مریم 26 شهریور 1390 ساعت 20:21 http://blackways.blogfa.com

آخـــــــــــــــــــی دادا خسته دادا داغون حالا داداشی بگو ببینم کی دلتو انقدر بد شکسته

ها چی صدا نمیاد!!!
بیخیال همه چی رو که نباید گفت...

مریم 26 شهریور 1390 ساعت 22:20 http://www.blackways.blogfa.com

صدا‏ ‏نمی‏ اد‏ ‏دیگه‏ ‏داداشی

مریم 27 شهریور 1390 ساعت 14:07 http://www.blackways.blogfa.com

با اینکه فضولیم‏ ‏بد‏ ‏جور‏ ‏گل‏ ‏کرده‏ ‏ولی‏ ‏می‏ ‏خوام‏ ‏برای‏ ‏اولین‏ ‏بار‏ ‏در‏ ‏عمرم‏ ‏از‏ ‏خیر‏ ‏فضولیم‏ ‏بگذرم

نه جانه من اینبار بپرس....

مریم 28 شهریور 1390 ساعت 17:13 http://www.blackways.blogfa.com

ببین‏ ‏خودت‏ ‏باعث‏ ‏می‏ ‏شیا

ااااا من که چیزی نگفتم...
امان از دست شما

هستی 29 شهریور 1390 ساعت 17:07

واااااااااااااااااااای خدای من !چقد قشنگ بود!
"تمام شدن من پایان من نیست،آغاز بی لیاقتی توست"
اینو نوشتم واسه همه ی اونایی که خیانت میکنن و عین خیالشونم نیس!!!

جمله ی هم خیلی قشنگ بود...مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد