مهم ترین رویدادهای صداقت


مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های سال قبل بود كه محاكمه‌ عده‌ای هنوز ادامه دارد. برخورد باید به دور . . .

رای بالای مجلس به نیکزاد برای وزارت جدید «راه وشهرسازی»

علی نیکزاد توانست از مجلس برای تصدی وزارت جدید راه و شهرسازی ، رای اعتماد لازم را بگیرد

پس از وقفه یكساله صورت می گیرد: از‌سر‌گیری سواپ نفت خزر

شركت ویتول موافقت‌نامه ای را در خصوص سواپ نفت با شركت ملی نفت ایران امضا كرده است

مردم افغانستان از حضور نظامیان آمریکا در کشورشان رنج می برند زیرا این حضور، یک نقمت برای آنان و همچنین . . .

دیدار احمدی‌نژاد – مدویدیف، فرصتی برای «واقع‌نگری»

رهبران كرملین طی حداقل دو سال اخیر به این نتیجه رسیده‌اند كه هزینة چانه‌زنی بر سر ایران زیاد و در مقابل . . .

رسیدگی به فقرا و برآوردن حاجات نیازمندان از جمله سیره آن عالم الهی همچون سیره اهل‌بیت‌(ع) بود نوشته‌اند . . .

                آیت‌الله علم الهدی: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت با انحرافات مقابله می‌کند

امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری با تقوا و علم خویش، از انحرافات در مسیر انقلاب چشم‌پوشی نمی‌کند

پسر عجیب و غریب چینی


از دستتون رفته اگه کلیک نکنید


این پسر هشت ساله كه «آن گی» نام دارد اهل منطقه «دهوئی» در استان «جیلین» چین است. این پسر بچه از زمان تولد با مشكل ....


اسم‌های عجیب و باور نكردنی در ایران

«عجیب ترین نام های ایرانی» كوششی است از خلاصه ی تحقیقات مركز آمار ایران در خصوص نام های نامتعارف و عجیب و غریب ایرانیان.

آنچه كه در این نوشتار كوتاه بدان پرداخته می شود.

۱ - نام های در تضاد با جنسیت
تجزیه و تحلیل جنسیتی نام های نامتعارف نشان می دهد كه ۷۰درصد نام هایی كه متناسب با زنان است برای مردان و ۳۰درصد نام هایی كه متعلق به مردان است برای زنان به كار گرفته شده است.

مصادیق نام ها:
مهین رضا، زن، زاهدان
سینا، زن، آمل
پری تك، مرد، میناب
ولی بانو، مرد، تهران
پریا، مرد، زابل
یاسمین خان، مرد، میانه


۲ - نام های جغرافیایی
ساختار برخی دیگر از نام های نامتعارف نشان می دهد كه ۷۰درصد از این نام ها متعلق به مردان بوده و برگرفته از مكان های جغرافیایی است.

مصادیق نام ها:
آمریكا، زن، آبادان
اروپا، مرد، همدان
دریاقلی، مرد، شهركرد
بغداد، مرد، بندرعباس
بوشهر، مرد، ممسنی
اهواز، مرد، اهر


۳ - نام های زمانی
در ساختار بسیاری از این نام ها، نشانه هایی از فصل، ماه، هفته، و روز دیده می شود. در این نمونه نیز باز هم مردها ۸۲درصد این فراوانی را تشكیل می دهند.

مصادیق نام ها:
امروز، مرد، میانه
تیرماه، مرد، سراب
روزعلی، مرد، شهركرد
اذان وقت، مرد، اردبیل
فوری، زن، تهران
شب چراغ، زن، ایذه

برای مشاهده مابقی اسامی اینجا کلیک کنید .


خطر بسیار شدید؛

میزان اشعه فرابنفش دیروز به بالاترین حد خود طی روزهای گذشته رسید

به زودی مد می شود که از روز قبل پیش بینی میزان تشعشعات خورشیدی را هم بدانید و سپس از خانه خارج شوید.

استفاده از کرم ضدآفتاب، داشتن عینک آفتابی، کلاه و چتر، از مواردی است که تا پایان تیر به کارتان می آید. یعنی دوره ای که خورشید در عمودترین حالت با زمین (نیم کره شمالی) قرار دارد و بیشترین میزان اشعه فرابنفش از لایه اوزون به سطح زمین می رسد.

وزارت بهداشت از دو سه روز پیش مدام می گوید میزان تشعشع فرابنفش در «خطر بسیار زیاد» است و هشدارهایی به مردم داده است. تا حدی که از 10 صبج تا 4 بعد از ظهر از خانه خارج نشوند. اما مشتری های این هشدار، گویا بیش از مردم عادی، سازمان های دیگر بوده اند.

خطر بسیار شدید

یوسف رشیدی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفته است: " بر اساس اندازه‌گیری‌های انجام شده، میزان پرتوپذیری از 25 خرداد ماه وارد شرایط «خطر بسیار شدید» و از 28 خرداد ماه به عدد 12 رسیده است."

عدد 12 یعنی کلا باید خانه بنشینید و شبگرد شوید. به گفته او بر اساس شاخصه‌های موجود میزان اشعه فرابنفش UV به 5 بخش تقسیم می‌شود که یک تا 2 آن بی‌خطر، 3 تا 5 کم‌خطر، 6 تا 7 خطر زیاد، 8 تا 10 خطر بسیار زیاد و 11 به بالا خطر بسیار شدید است.

البته این عدد که از سوی یکی از شرکتهای وابسته به شهرداری تهران اعلام می شود، از سوی مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران تایید نشده است. مرکز سنجش اوزون ژئوفیزیک دانشگاه تهران می گوید میزان پرتوپذیری UV، 9 بوده نه 11 و 12. وزارت بهداشت هم اعلام کرده که در «خطر بسیار زیاد» است و نه «خطر بسیار شدید»!

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین گفته: میزان اشعه UV متأثر از میزان نور خورشید، عرض جغرافیایی، میزان ابرناکی، ارتفاع، اوزون و انعکاس در سطح زمین است. افزایش گازهای گلخانه‌ای و آلودگی‌های صنعتی موجب می‌شود که میزان عبور اشعه UV از جو زمین افزایش یابد.

زندگی تعطیل

به گفته او میزان اشعه فرابنفش دیروز به بالاترین حد خود طی روزهای گذشته رسید. نکته اینکه قاعدتا باید همین شرایط برای دو سه هفته آینده هم ادامه داشته باشد. یعنی از خانه خارج نشوید، برای خارج شدن هم باید ضد آفتاب با SPF حداقل 30 بزنید، عینک آفتابی روی چشمتان باشد، کلاه و چتر هم فراموش نکنید. تهران ساحل ندارد، اما توصیه شده "با توجه به این که شن و ماسه سفید نور خورشید را منعکس می‌کند از حضور در سواحل جددا خوددای کرده و از عینک‌های آفتابی با قدرت حذف 99 تا 100 درصد UV استفاده کنید."

اما غیر از این محمدهادی حیدرزاده، مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست، انگشت اتهام را به سوی سازمان محیط زیست می برد. این درحالی است که علی گورانی، کارشناس بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت شرایط انسانی را بی تاثیر بر میزان اشعه فرابنفش اعلام می کند و می گوید هر سال اوضاع همین است و امسال هم فرقی نداشته. ضمن اینکه خبری هم از تشدید عوامل تاثیرگذار بر میزان رسیدن اشعه فرابنفش به زمین نیست.

با این حال حیدرزاده  گفته: "به نظر می‌رسد موضوع اشعه فرابنفش UV در کشور خصوصا در تهران موضوع جدیدی در بحث سلامت شهروندان است این در حالیست که در این زمینه هیچ متولی و دستورالعمل اجرایی خاصی در کشور وجود ندارد. سازمان حفاظت محیط زیست نیز باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل کمیته‌ای ویژه در خصوص اشعه فرابنفش UV اقدام کرده و ضمن مشخص کردن وظایف دستگاه‌های مختلف تمهیدات ویژه‌ای از جمله تغییر ساعت کاری را در روزهای خطرناک این اشعه در دستورکار قرار دهد."

او هم توصیه کرده با توجه به تاثیر سرطانی UV شهروندان حتما بین ساعات 11 تا 16 از تردد در فضای باز و انجام فعالیت‌های ورزشی خصوصا شنا در محیط های رو باز، فعالیت‌های عمرانی و کشاورزی باغبانی خودداری کنند. یعنی زندگی تعطیل!

کارشناس بهداشت پرتوهای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، هم می گوید باید مردم خانه نشین شوند: "آسیب‌های جدی پوستی و چشمی از عوارض تشعشعات پرتوی فرابنفش است. در شرایطی که این شاخص در حد بسیار خطرناک قرار دارند مردم تا حد امکان از منزل خارج نشوند."

به گفته او سرطان پوست در ایران بالاترین میزان ابتلا را دارد، چون میزان اشعه فرابنفش رسیده به زمین بالاست و البته آموزش ها برای مقابله با آن وجود ندارد: " ایران نیز از نظر جغرافیایی در منطقه‌ای قرار دارد که در چهار نقطه کشور شدت پرتوگیری ماوراءبنفش بالاست. در ایران به این موضوع پرداخته نشده و مردم آموزش‌های لازم را دریافت نکرده‌اند در نتیجه آسیب‌های جدی در این خصوص متوجه مردم می‌شود. بر این اساس ایران جزو کشورهایی است که سرطان پوست و آسیب‌های چشمی به آب مروارید در آن به شدت بالاست."

البته این موضوع فقط برای ایران نیست. نیم کره شمالی در دو ماه خرداد و تیر، با همین میزان تشعشع فرابنفش مواجه است.

ملتی که دچار نابسامانی فرهنگی باشد، ملت ورشكسته ای خواهد بود


اعضای شورای انقلاب فرهنگی که هفته پیش از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند بعد از ظهر دوشنبه به دیدار ایشان رفتند.

به گزارش شبكه خبری صداقت ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عصر دوشنبه در دیدار رئیس و اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت بسیار بالای مقوله فرهنگ به عنوان هویت و شاكله معنوی یك ملت و گستره وسیع و تأثیر عمیق آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، مسئولیت شورایعالی انقلاب فرهنگی را مهم و عظیم خواندند و تأكید كردند: در عرصه تهاجم پیچیده و فراگیر فرهنگِ جبهه استكبار برضد نظام اسلامی، شورایعالی انقلاب فرهنگی همچون یك قرارگاه اصلی، وظیفه سیاستگذاری راهبردی و هدایت دستگاهها و مراكز تأثیرگذار فرهنگی و بخشهای اجرایی را برعهده دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با تشكر و قدردانی از تلاشها و اقدامات بسیار خوب شورایعالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورا و شوراهای تابعه، به اهمیت موضوع فرهنگ به عنوان كالبد و باطن یك ملت اشاره كردند و افزودند: «فرهنگ و هویت یك ملت و سمت و سوی آن» را می توان با استفاده از شاخص های مصداقی همچون عقاید، اخلاق، آداب، رفتارهای فردی و اجتماعی و خَلقیات ملی تشخیص داد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: اگر ملتی، از نظر شاكله ظاهری، مقبول و پیشرفته جلوه كند و از نظر فرهنگی و باطنی دچار نابسامانی باشد، ملت ورشكسته ای خواهد بود اما ملتی كه از نظر فرهنگی غنی باشد، حتی اگر برخی مشكلات سیاسی و اقتصادی نیز داشته باشد، بالقوه، ملت مقتدری است.

ایشان حفظ هویت و شاكله باطنی یك ملت را منوط به برطرف كردن نقایص و اصلاح رخنه های احتمالی در فرهنگ دانستند و تأكید كردند: روشنفكران، نخبگان، علمای دینی، فعالان سیاسی و در رأس همه، حكومت و حاكمان، قطب های تأثیرگذار در فرهنگ ملتها هستند كه هم توانایی تقویت فرهنگ و هم زمینه تضعیف و یا انحطاط آن را دارند.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری تعبیر چند سال گذشته خود از شورایعالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی فرهنگی كشور، افزودند: در آن زمان برای برخی سؤال و یا ابهام بوجود آمده بود كه چرا یك اصطلاح نظامی برای مسائل فرهنگی استفاده می شود در حالیكه اگر به شرایط كنونی فرهنگی دنیا دقت شود مشاهده می شود كه یك تهاجم عظیم و پیچیده در عرصه فرهنگ در جریان است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: با تحولات عظیم ارتباطاتی كه امروز در دنیا بوجود آمده، جنگ فرهنگی به عرصه ای با ابعاد مختلف و فراگیر و پیچیده تبدیل شده است.

ایشان جبهه استكبار را سردمدار اصلی این جنگ فرهنگی خواندند و افزودند: گستره تهاجم فرهنگیِ جبهه استكبار، همه كشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف، نظام جمهوری اسلامی است زیرا نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده و اثبات كرده كه در این ایستادگی خود صادق است و توانایی مقابله و پیشرفت را نیز دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به رسالتهای فرهنگی انقلاب اسلامی، تأكید كردند: راه مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه استكبار، گسترش و تعمیق رسالتهای فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه های اخلاقی، رفتارهای فردی و اجتماعی، عقاید و باورهای دینی و مسائل سیاسی است.

حضرت آیت الله خامنه ای نسل جوان كنونی انقلاب اسلامی را نسلی مؤمن، انقلابی و آگاه خواندند و خاطرنشان كردند: من این نسل جوان را بسیار باور دارم و نمایشهای اعتقادی و دینی آن و حضور هوشمندانه سیاسی نسل جوان كنونی به مراتب عمیق تر، جذاب تر و پرمعناتر است اما باید قبول كرد كه ظرفیت های جامعه اسلامی و جوانان بیشتر از وضعیت فعلی است.

ایشان با تأكید بر اینكه باید اخلاق اسلامی بصورت كامل در جامعه محقق شود و فرهنگ عمومی مردم در مسیر صحیح و اسلامی قرار گیرد، افزودند: لازمه این كار، رسوخ دادن باورها و عقاید به عمق جان مردم و جوانان و از بین بردن زمینه های گناه در جامعه است، ضمن آنكه باید برخی اختلالات و كمبودها در مسائل تعلیم و تربیت، خانواده، ارتباطات اجتماعی، همكاری جمعی، و وجدان كاری برطرف و اصلاح شوند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: سیاستگذاری راهبردی برای این اهداف و وظایف سنگین، بر عهده شورایعالی انقلاب فرهنگی است.

حضرت آیت الله خامنه ای، اجرای سیاستگذاری های شورایعالی انقلاب فرهنگی را موضوعی مهم و ضروری خواندند و تاكید كردند: شورایعالی انقلاب فرهنگی از نهادهای قانونی و قطعی نظام، و مصوبات آن لازم الاجرا است.

ایشان افزودند: تضمین اجرای مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی، حضور رؤسای سه قوه در این شورا است و مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی همواره باید به سرعت ابلاغ شوند.

ادامه نوشته

اسکل و ببین...


نام این پرنده اسکل است. در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری می‌کند، محل نگهداری آنها را فراموش کرده و بخاطر همین با مشکل مواجه می‌شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می‌‍کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمی‌کند.

شبکه خبری صداقت

 

دفتر رییس‌جمهور را هم وزارت کنید


به گزارش شبکه خبری صداقت به نقل از اعتدال، این روزها در مجلس شواری اسلامی شاهد آن هستیم که  طرح هایی بعضا فوریتی برای تبدیل، ادغام و یا جابجایی برخی وزارتخانه ها و یا سازمان ها توسط برخی نمایندگان تهیه و  در سال پایانی مجلس هشتم ارایه می شود. گذشته از اینکه چرا مجلس در سال پایانی خود به ارایه چنین طرح های فوریتی اقدام می کند، مباحثی درباره طرح فوریتی امروز درباره ادغام سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در وزارت ارشاد مطرح است که در پی می آید:

 1- این طرح بنابر آنچه طراحان آن اشاره کردند از بغض افکار و رفتارهای شخصی خاصی و امتداد وی در سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی  و آسیب‌ها احتمالی آن برای کشور ارایه شده است. ریاست و حضور دنباله این فرد در این سازمان به شش سال گذشته بر می‌گردد پس چرا نمایندگان امروز و در سال پایانی مجلس به فکر آسیب رسیدن به کشور افتاده اند آیا پیش‌تر احتمال این آسیب‌ها نبوده است.

 2- متاسفانه نمایندگان محترم مجلس به خاطر رفتارهای یک فرد و یک جریان هزینه جابجایی و ادغام‌ها را بر کشور تحمیل می کنند که احتمالا با خروج و یا پایان مسولیت آن فرد خاص بازهم نمایندگان مجلس باید طرح بازگشت به تشکیلات قبلی(امروز) را ارایه نمایند، به خصوص با پایان کار مجلس هشتم و تشکیل مجلس نهم.

 3- سازمان بودن یا وزارت بودن یک دستگاه به ماموریت‌ها و وظایف آن بر می گردد. وزارت برای ماموریت های خاص و بخشی می باشد مانند وزارت صنایع یا راه و ترابری و... اما سازمان که با معاونت رییس جمهور هم همراه می‌شود‌، برای ماموریت‌های فرابخشی مانند ورزش، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، مدیریت و برنامه‌ریزی و... بوده است.

 4- سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت هشتم و مجلس ششم ، یکی به خاطر وظایف فرا بخشی و دیگری به دلیل مهم بودن وظایف آن در سه حیطه میراث، گردشگری و صنایع دستی شکل گرفت. یعنی همان مطالبی که برخی طراحان طرح فوریتی امروز از آن به عنوان ضرورت‌های ادغام آن در وزارت ارشاد یاد کردند.

 5- سوال دیگر اینکه بسیاری از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به واقع دولت را متهم به تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی می کنند پس چرا خود به این موضوع دچار می‌شوند؟ همگان اذعان دارند که هرچه فوریت طرح‌ها و لوایح بیشتر شود به همان میزان از کارشناسی بودن آن کاسته می‌شود و کمیسیون‌ها از بررسی دقیق آن باز می‌مانند.

 6- یکی از دلایل نمایندگان چه در تبدیل سازمان تربیت‌بدنی به وزارت ورزش و چه در طرح امروز ادغام میراث فرهنگی در وزارت ارشاد، نظارت‌پذیر شدن آنها توسط مجلس می‌باشد. اولا مجلس برای نظارت بر ارکان دولت راهکارهای قانونی متعددی از تحقیق و تفحص گرفته تا ابزاهایی چون کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات کشور دارد که می تواند در کنارسوال و استیضاح از آنها سود ببرد. دوما اینکه مجلس محترم تاکنون چه میزان به تخلفات وزارتخانه ها رسیدگی کرده و از ابزارهای نظارتی خود بهره جسته است که برای سازمان‌ها عقب مانده است؟

 7- اگر قرار است به دلیل افکار و رفتارهای آقای خاص و دنباله آن باید سازمانی را به وزارت تبدیل یا در وزارتی ادغام کنیم، امروز باید دفتر رییس جمهور هم به وزارت تبدیل شود تا مجلس بر رفتارهای وی نظارت کند.

 

حال عبدالله صالح وخیم است


منابع یمنی اعلام کردند: وضع جسمانی عبدالله صالح وخیم است و وی از مشکلات ریوی و تنفسی رنج می برد و نیازمند زمان طولانی برای بهبودی است.

به گفته این منابع، اطلاعات واصله حاکی است که رئیس جمهوری یمن وضع جسمانی حادی دارد و همین موضوع سبب شده است که اجازه ملاقات به طرفداران وی داده نشود.

این منابع افزودند: وضعیت جسمانی "علی مجور"نخست وزیر و نیز رئیس مجلس این کشور "عبدالعزیز عبدالغنی" وخیم است.

این در حالی است که "طارق الشامی" سخنگوی حزب حاکم یمن مدعی شد که عبدالله صالح وضعیت جسمانی خوبی دارد و به زودی به صنعا باز می گردد تا به وظایف خود بپردازد.

از سوی دیگر "علی محسن الاحمر" برادر ناتنی عبدالله صالح گفت : یمن بدون صالح، امنیت و وحدت بیشتری خواهد داشت و نگرانی های جامعه کاهش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: عبدالله صالح مدعی است که عامل ثبات یمن و کشورهای همسایه است، اما این دروغی بیش نیست. بر همه روشن خواهد شد . درباره القاعده بزرگنمایی شده است و با روی کار آمدن دولت مدنی در یمن، افسانه القاعده برای همیشه محو خواهد شد.

چهارشنبه طولانی‌ترین ماه گرفتگی اتفاق می‌افتد


 

روز چهارشنبه (15 ژوئن) ماه کامل از میان سایه زمین عبور می‎کند. ماه گرفتگی کامل دقیقاً 2 هفته پس از وقوع یک خورشیدگرفتگی جزیی (اول ژوئن) رخ می‌دهد.

این ماه گرفتگی به علت تفاوت زمانی در آمریکای شمالی قابل رؤیت نیست اما نیم‌کره شمالی زمین به طور کامل شاهد این پدیده خواهد بود.

بر اساس گزارش اسپیس، ماه گرفتگی در ساعات اولیه صبح پنج‌شنبه (16 ژوئن) به وقت آمریکا اتفاق می‌افتد. مرکزسیبری، شرق مغولستان، شمال چین، ژاپن، کره، گینه نو، شرق استرالیا و نیوزیلند شاهد ورود ماه به قسمت تاریک‌تر سایه زمین خواهند بود.

کشورهای خاورمیانه نیز شاهد وقوع ماه گرفتگی خواهند بود. این اتفاق آخرین بار 40 سال قبل در آسمان عربستان و چند کشور عربی مشاهده شده بود.

خسوف کامل 100 دقیقه به‌ طول می‌انجامد که مدت زمان این پدیده نیز از اتفاقات نادر است.

 

صداقت ۲۴ ساعته است                                   ۲۴ ساعته با صداقت باشید

 

وكیل الدوله بودن، ظلم به مردم است


حجت الاسلام یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار صداقت نیوز گفت: اعتقاد دارم در همه دوره های مجلس بعد از انقلاب شاهد حضور تعداد زیادی از وکلای مردم بودیم که دلسوز واقعی مردم بودند و البته اندکی از افراد هم بوده اند که اصولا برای مردم ارزش قائل نبودند و می خواستند به یک شکلی هر چه را كه دولت ها می خواهند،به نتیجه برسانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: البته در بسیاری از موارد به خاطر اینکه نظام ما، یك نظام مردم سالار دینی است خواسته های مردم و دولت هماهنگ است و طبیعی است كه هیچ كس نماینده ای را که به دنبال قانونی کردن چنین مسائلی باشد ، به عنوان "وکیل الدوله" یاد نمی كند .

یحیی زاده تصریح كرد: اما در جایی که کاملا تضاد بین منافع ملت و دولت وجود دارد، نظر دولت را تامین كنیم ، به مردم ظلم کرده ایم .

وی در خاتمه گفت : البته وكیل الدوله هم برای بعض ها زیادی است، زیرا بعضی وکیل خودشان هستند و فقط دنبال منافع خودشان هستند .