زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

کجایی ای یار من؟!!!

http://up.funshad.com/images/mfi08boo553fs74ez02.jpg
باران مرا آرام میکند ، باران مرا از غصه ها و دلتنگی ها رها میکند ،

باران مرا به آرزوهایم نزدیک میکند.....
آن دم که باران می بارید ، بغض غریبی گلویم را گرفته بود ،
دلم میخواست همچو آسمان که صدای رعدش پنجره های
خاموش را میلرزاند فریاد بزنم ، فریاد بزنم تا یارم هر جای دنیاست صدای مرا بشنود........
صدای کسی که خسته و دلشکسته با چشمان خیس و دلی عاشق
در زیر باران قدم میزند ، تنهایی در کوچه های سرد و
خالی... کجایی ای یار من؟ کجایی که جایت در کنارم خالی است.....
در این شب بارانی تو را میخواهم ، به خدا جایت خالی خالی است.....
کاش صدایت همچو صدای قطره های باران در گوشم زمزمه می شد .....
تو بودی شبی عاشقانه را با هم داشتیم ، تو که نیستی منی که همان مرد تنها می باشم قصه ای غمگین را در این شب بارانی خواهم داشت....
قصه مرد تنها در یک شب بارانی ، شبی که احساس میکنم بیشتر از همیشه عاشقم....

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم 30 دی 1390 ساعت 00:35 http://www.soshiyant44.blogfa.com



هوای تو کرده بود دلم
با ما راه نیامدی ،
بارانی شد !


ا آجی من که همیشه باهاتم...
ایشاالله دلت همیشه آفتابی باشه...

مریم 30 دی 1390 ساعت 00:37 http://www.soshiyant44.blogfa.com



هوای تو کرده بود دلم
با ما راه نیامدی
،
بارانی شد !

ا آجی من که همیشه باهاتم...
ایشاالله دلت همیشه آفتابی باشه...

مریم 30 دی 1390 ساعت 00:39 http://www.soshiyant44.blogfa.com

سلام.داداشی منم عاشق بارونم...
ببار بارون.....
همیشه اسمونت بارونی ول چشات نههههههههههههه

سلام آجی.....
مرسیییییی همچنین...
فدات...

منم دلم میخواد زیر بارون خیس خیس بشم و فقط جیغ بزنم..........................................
دلم برادریا تنگ شده...............................
آی آدما......................................

آخی الهی
قربون اون دلت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد