زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

خدایا مرا میبخشی ؟!

پروردگارا! ببخش مرا که از تمسخر دیگران لذت بردم.

پروردگارا! ببخش مرا که براى رسوا کردن دیگران تلاش کردم.

پروردگارا! ببخش مرا که نادانى دیگران را به رُخِشان کشیدم.

پروردگارا! ببخش مرا که براى همه گردن کشیدم، به غیر از خودم.

پروردگارا! ببخش مرا که دیگران را وادار به معذرت خواهى کردم.

پروردگارا! ببخش مرا که هر چه با من مدارا کردى، من بر تو خیره سرى کردم.

پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که حسرت نداشته هایم را خوردم، شاکر داشته هایم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که به فکر زیبایى ظاهر و مد لباس و ... بودم، به فکر زیبایى و طهارت باطنم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا که بارها و بارها به دنبال جنازه این و آن رفتم و فقط با یک «اِ اِ» گفتن، از کنارش گذشتم و هنوز باورم نیست که من هم رفتنى هستم.

پروردگارا! ببخش مرا که در مجادله با این و آن فهمیدم که حق با من نیست؛ ولى به رو نیاوردم.

پروردگارا! ببخش مرا که براى نظرات دیگران، آنگونه که حقشان بود، ارزش قائل نشدم.

پروردگارا! ببخش مرا که موقع تعریف و تمجید دیگران، باورم شد که راستى راستى کسى هستم!

پروردگارا! ببخش مرا که تاب شنیدن تعریف از دیگران را نداشتم!

پروردگارا! ببخش مرا که توان حل مشکل دیگران را داشتم؛ ولى سکوت کردم و گفتم دردسر نمی خواهم

پروردگارا! ببخش مرا که واله و شیداى مخلوقاتت شدم و خالقیتت را از یاد بردم.

پروردگارا! ببخش مرا که مدام دروغ گفتم و توجیه کردم که دروغ مصلحتى بود.

پروردگارا! ببخش مرا که خود را به خواب زدم تا از انجام کارى که وظیفه ام بود، شانه خالى کنم.

پروردگارا! ببخش مرا که آن قدر که اهل حرف بودم، اهل عمل نبودم.

پروردگارا ...

پروردگارا!!! میبخشی مرا ؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
کوترک 9 دی 1390 ساعت 00:55

خیلی قشنگ بود

چشات قشنگ میبینه...
مرسی

مریم 11 دی 1390 ساعت 19:27 http://www.soshiyant44.blogfa.com

سلام.داداشی...
خیلی زیبا بود...
اره داداشی خدا دلش اینقد بزرگ که میبخشه.....

امیدوارم تو امتحانات موفق باشی داداشی...
التماس دعا...

سلام آجی...
مرسی توام موفق باشی.
محتاجم به دعا.

درسا 12 دی 1390 ساعت 19:20

سلام داداجون خوبی؟؟؟؟؟؟
اگه خدا نبخشه یعنی رسما باید بریم بمیریم

سلام..
هی بد نیستم...
واقعا...

پانیذ 12 دی 1390 ساعت 20:13 http://www.blackways.blogfa.com

وای خدا منو هم ببخش

ایشاالله که هممون رو میبخشه.

باران از لاهیج 13 دی 1390 ساعت 11:48

این همه کار بد کردی؟
خدا مهربانترین مهربانانه

حالا..........

لاله 15 دی 1390 ساعت 18:40

سلام داداشی.خوبی ؟؟؟؟بهتری؟؟؟/خسته نباشی....مطمئن باش خدا گناهان مارو میبخشه....اینقد بزرگه که تو خاطر ما ادما نمی گنجه....م.وفق باشی....

سلام آجی...
مرسی بدک نیستم..
تو چطوری؟؟؟؟ کم پیدا شدی!!!!
اون که صد البته میبخشه مارو....

عاطفه 1 بهمن 1390 ساعت 23:04 http://http:/

تمام نوشته هات حرفای دلمه موفق باشی

حرف دل خیلی هاست....
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد