زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

پ ن پ های من (11)

دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟ میگم : تو رژیمم ... میگه رژیم لاغری ؟! ...پَـــ نَ پـَـــ رژیم صهیونیستی

تو آرایشگاه کار می کردم ... از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم؟
میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟!
پـَــــــــ نَ پَـــــــــ په ماسک اسپایدرمن

رفتم چشم پزشک
میگه واسه سرخی چشمتون اومدین ؟
پـَـــ نَ پـَــــ سرخیش عادیه وسطش سیاه شده

روی تردمیل میدوم ... اومده می گه می خوای لاغر بشی؟؟؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خوام ببینم چند اسب ِ بخار قدرت دارم! می تونم پوز ِ یوز پلنگو بزنم یا نه

به پسرخاله ام می گم تب کردم میگه: اِ؟ مریض شدی؟
می گم پَـــ نَ پَـــ دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کار میفته یا نه

 رفتم سر قبر بابابزرگم.... یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن.؟
پَـــ نَ پَـــ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره

برگشتم خونه میگه اومدی؟
پَـــــ نَ پَـــــــ این لودینگمه : پلیز ویت ۴۰ درصدش مونده هنوز کامل شه میام تو

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست، گذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی؟!!
گفتم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم

سر جلسه امتحان به جلوییم می گم برسونیا ... می گه چی؟ تقلّب؟؟؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ تنفس ِ دهان به دهان

 ساعت ۷ صبح داییم به گوشیم زنگ زده برداشتم میگم: بــــــــله!؟
میگه اِ خواب بودی؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ سر صبحی صدامو شکل داریوش کردم حال کنی!

 دوستم اومده صاف رفته نشست رو بالشم! میگم:راحتی‌؟ میگه: بلند شم یعنی‌! میگم:
پـَـَـ نَ پـَـَـــ بشین قالب باسنت شه یه موقع گم شدی واسه تشخیص هویت ازش استفاده کنی


پی نوشت(1) : با تشکر از دوست عزیزم باران از لاهیجان

نظرات 3 + ارسال نظر

ممنونم بعد 1000000000000000000000000بار سرزدن بالاخره اسممو تو وبلاگت دیدم
ممنونم از حضورت
خدا کنه منم از اون آجی هایی باشم برات که هنوز دوسم داشته باشی

شرمنده درگیر بودم وقت نکردم...
هستی....

مریم 13 مهر 1390 ساعت 16:33 http://www.soshiyant44.blogfa.com

[:S004:
سلام داداشی...قشنگ بود خوشمان امد....
لبتخندون دلت شاد

سلام آجی.
مرسی چشات قشنگ میبینه...

3 کله پوک 13 مهر 1390 ساعت 17:52 http://kalepuck.blogfa.com

مال این سری خیلی باحال بود...............
داداش اگه سوتی داری............
خوب پول و اینا که وضعمون خرابه ولی از خجالتتون درمیایم....
یه ذره بخندیم که سلامت بمونیم خوبه دیگه...نه؟!
خودم الان کلی وقته نخندیدم دارم از گلو درد میمیرم... همه هم منو ول کردن رفتن بیرون.....هیشکی منو دوس نداره اصلا....

از باران خانم تشکر کن.
چشم دارم سوتی هامو جمع میکنم واست
ااا چرا رفتن؟کجا رفتن؟؟؟
مگه میشه تو رو دوست نداشت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد