زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

پ ن پ های من (6)

بعد چند سال دوستمو می بینم میگه زنده ای ؟
پـــــ نه پـــــــ مردم ، گرمم ، نمی فهمم

سواره اتوبوس شدم یکی جلو دره ، میگم میشه برین کنار میگه: میخواین پیاده بشین پ نه پ میخوام بری کنار میله های اتوبوس و بگیرام بارفیکس برم.......

داداشم زده تو گوشم می گه درد داشت می گم پ نه پ حال داد؛ این دفعه با مایتابه امتحان کن

زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا ...
میگه چیزی هم برده؟!
پَ نه پَ یه سری خورده ریز واسمون اورده ... گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم

از سایت 4SHARED میخواستم یه فایل دانلود کنم ..... 560 ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده : میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پـَـــ نَ پَـــــ خیلی حال داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ..... نیایا

دوستم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم استادیوم آزادی، میگه چه خبره فوتباله!
پَ نه پَ britney با rihana کنسرت گذاشتن، منم به عنوان مهمونه ویژه نشستم VIP

نصفه شب با جیغ از خواب پریدم, مامانم میگه خواب بد دیدی؟ پ نه پ نصفه شبی دارم حنجره ام رو صاف میکنم یه دهن براتون بخونم

دارم تو خونه رو ترد میل میدوام بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی...!! پَـــ نَ پَـــ کلاسم دیر شده عجله دارم

تو باغ وحش طرف میگه: آخــــی!! این میمونا تا آخر عمرشون اینجا میمونن؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ هر چهار سال یه بار یکیشونو میبرن واسه انتخابات ریاست جمهوری.

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!! پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه !

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین، میگه بال مرغ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم

بش میگم دیروز تو اداره تست اعتیاد میگرفتن یه عده فرار میکردن.
میگه معتادا؟
پ نه پ مایکل اسکافیلدو دوستاش

به داداشم میگم ساعت 5 میریم خونه خاله تو نمی یای میگه 5 بعد از ظهر ،پ نه پ 5 صبح میریم که نمازم با هم بخونیم


رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم

دارم مثل دیوونه ها تو مهمونی می رقصم ... یارو می گه آهنگش فاز میده ؟پَ نه پَ شپش افتاده تو شرتم دارم تلاش میکنم درش بیارم

بابام کنارم خوابیده خرو پفش تا هفتا خونه اونورتر میرفت .زدم بش میگم جاتو درست کن.میگه خرو پف میکردم؟ پَ نه پَ دیدم داری قطعه دهم بتهونو اجرا میکنی گفتم یوقت ریا نشه

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم


پی نوشت(1) : این یه پ ن پ دیگه به خاطر دوستان و بازدید کنندگان گل و مخصوصا آجیم و در کنارشون M


نظرات 8 + ارسال نظر
nastaran 5 مرداد 1390 ساعت 10:59

are jaleban
man ke khosham miat vase khande khobe

ممنون پس حالا که شد ادامش میدم...

رها 5 مرداد 1390 ساعت 11:07 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

واااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی داداشی مردم از خنده

آخییییییییییییییییییششششششششششششششش چقدر خوبه آدم صبحشو با پ ن پ های باحال و خنده دار داداشیش شروع کنه

همشون خیلی باحال بودن مخصوصا اون میمونا و خروپفه

قربونت داداشیییییییییییییییی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اینم یه پ ن پ منتظر بعدی هاش هم باش که تو راه هستن
بازم ممنون ممنون

رامین 5 مرداد 1390 ساعت 17:29 http://www.foolad-khz.blogfa.com

سلام دادا
دادا من با این پ ن پ هات خیلی حال کردم و شدم بیننده پروپا قرص وبت
داداش ادامش بده خیلی باحاله
تا 1000 قسمتم برسونش
راستی بهم یه سری بزن
با تشکر

سلام دادا
ممنون از نظرت.
اچشم اگه خدا خواست تا جایی که بتونم ادامش میدم...

رها 5 مرداد 1390 ساعت 21:16 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وب شما از صبح تا شب که میخام کاممو خاموش کنم روی سیستمم بازه و منم منتظر

منم از تو ممنونم که توی این همه غصه ما رو میخندونی

وااااااااااااااااااای
ممنون شرمندم میکنه با این همه محبت
مرسی مرسی مرسی

مریم 5 مرداد 1390 ساعت 23:31 http://blackways.blogfa.com

تو از کجا می دونی زنده ای هر چیزی احتمال داره ....

خوب دیگه ما اینیم دیگه...

محمدجواد 6 مرداد 1390 ساعت 00:56

کف کردم دمت گرم بازم بذار

خوب با کفگیر کفا رو بر دار

لنینا 6 مرداد 1390 ساعت 16:52 http://LENINA.PERSIANBLOG.IR

سلام وایییییییی مردم از خنده راستی اپم اگه خواستی بیا

سلام خوشحالم که باعث خوشحالیت شدم...
چشم حتما میام.

یلدا 6 مرداد 1390 ساعت 18:40 http://www.yalda2010.blogfa.com/

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█ آپم بدو بیااااا

وای عجب گله زیبایی مرسی...
باشه اومدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد