زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

آخرین رفیق

زانوهامو بغل کرده بودمو نشته بودم کنار دیوار دیدم یه سایه افتاد روم

سرم رو آوردم بالا.نگاه کرد تو چشمام، از خجالت آب شدم

تمام صورتم عرق شرمندگی پر کرد...


گفت:تنهایی

گفتم:آره

 
گفت:دوستات کوشن؟

گفتم: همشون گذاشتن رفتن

 
گفت: تو که می گفتی بهترین هستن!

گفتم:اشتباه کردم

 
گفت: منو واسه اونا تنها گذاشتی

گفتم:نه

 
گفت:اگه نه،پس چرا یاد من نبودی؟

گفتم:بودم

 
گفت:اگه بودی،پس چرا اسمم رو نبردی ؟

گفتم:بردم، همین الان بردم

 
گفت:آره،الان که تنهایی،وقت سختی

گفتم:.....(گر گرفتم از شرم-حرفی واسه جواب نداشتم)

سرمو اینداختم پایین-گفتم:آره


 
گفتم:تو رفاقتت کم آوردم،منو بخش

گفت:ببخشم؟

 
گفتم:اینقدر ناراحتی که نمی بخشی منو؟ حق داری

گفت:نه! ازت ناراحت نبودم! چیو باید می بخشیدم؟

تو عزیز ترینی واسم،تو تنهام گذاشتی اما تنهات نذاشته بودمو نمی ذارم

 
گفتم:فقط شرمندتم

 
گفت:حالا چرا تنها نشستی؟

گفتم:آخه تنهام

 
گفت:پس من چی رفیق؟

من که گفتم فقط کافیه صدا بزنی منو تا بیام پیشت

من که گفتم داری منو به خاطر کسایی تنها می ذاری که تنهات می ذارن

اما هر موقع تنها شدی غصه نخور،فقط کافیه صدا بزنی منو

من همیشه دوست دارم،حتی اگه منو تنها بزاری،

همیشه مواظبت بودم،تو با اونا خوش بودی،منو فراموش کردی تو این خوشی

اما من مواظبت بودم،آخه رفیقتم،دوست دارم

 
دیگه طاقت نیاوردم،بغض کردمو خودمو انداختم بغلش،زار زدم،گفتم غلط کردم

گفتم شرمنده ام،گفتم دوست دارم،گفتم دستمو رها نکن که تو خودم گم بشم

گفتم دوست دارم...

 
گفتم: داد می زنم تو بهترین رفیقیـــــــــــــــــــــــــی

بغلش کردم گفتم:تو بن بست رفیقی

یک کلام،خدا تو بهترینی


پی نوشت(1): رنج تنهایی بهتر از گدایی محبت است...

پی نوشت(2): عمریست که تنهایم در تنهایی نیز تنهایم

پی نوشت(3): خدایا! کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده که شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری...........

پی نوشت(4): عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی...آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

پی نوشت(5): دیشب که نمی دانستم برای کدام یک از دردهایم بگریم ,کلی خندیدم !!!


نظرات 12 + ارسال نظر
رها 8 تیر 1390 ساعت 16:53 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

آخه داداشی بعضی وقتا ما آدما وقتی خیلی تحت فشار روحی قرار میگیریم یه تصمیمایی میگیریم که بعدا میفهمیم اصلا درست نبوده
منم اون چندروز حال خوبی نداشتمو بی حوصله بودم
دیگه حتی حوصله ی وبمم نداشتم
واسه همین خاستم برم

برا همین میگن سریع نباید تصمیم گیری کرد!
صبر رو واسه همین موقع ها گذاشتن خوب.

مریم 8 تیر 1390 ساعت 17:14 http://www.soshiyant44.blogfa.com

وای چه قشنگ بود. اره کسی که باخدا باشه تنها نیست
جمله ی اخرتم خیلی قشنگ بود. [:S004:
همه ی دلتنگیامون برا دل بستنهاست.

خواهش میکنم

ولی به نظرم قشنگترین همون پی نوشت(3) بود.

مریم 8 تیر 1390 ساعت 17:15 http://www.soshiyant44.blogfa.com

راستی مرسی که بهم یر زدی.
شاید هم مریم باشه.........................................

آخـــــــــــی...
چرا ناراحتی؟

مریم 8 تیر 1390 ساعت 17:17 http://www.soshiyant44.blogfa.com

اشتب نوشتم . منظورم سر زدی.

اشتباهت هم قشنگ بود

رها 9 تیر 1390 ساعت 14:26 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

سلام داداش یوسف...
عیدت مبارک داداشی

دیشب که اومدم تو وبت هیچ کدوم از مطلباتو نشون نمیداد

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قشنگ نوشتی داداشی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوسش دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مرسی مارو شرمنده نکن

عیده تو هم مبارک

رها 9 تیر 1390 ساعت 18:03 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

داداش جونم
من حسرت به دل موندم یه بار وبتو با قالبش برام بیاره
موزیلا هم نصب کردم ولی فاییده ای نداشت
اصلا نمیدونم سیستمم چشه

منم دلم میخاد وبتو کامل برام باز کنههههههههههههههههههههههه

سیستمت فکر کنم ویروسی باشه!
چون رو سیستمه بقیه دوستام درست نشون میده!

رها 9 تیر 1390 ساعت 19:49 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

کیو شکار کردممممممممممممم؟؟؟؟!!!

نمیدونممممممممممم

داداشی من همیشه آنتی ویروسمو آپ دیت میکنمو سیستمو ویروس کشی میکنم ولی....

نمیدونم والا

قسمت نیس من وب دادا یوسفمو کامل ببینم

تو شکار کردی من باید بدونم!!!!
شاید انتی ویروست مشکل داره!!!
یا ویندوزت مشکل داره!!!

رها 9 تیر 1390 ساعت 20:09 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

دشمنت داداشی

نه داداشی من کسی رو شکار نکردم...!!!

سلام
ممنون از لطفتون
مطلب خیلی زیبایی بود
واقعا که ما تو سختی ها به این نکته پی میبریم که بهترین رفیق خداست

سلام
خواهش می کنم.
کاش همیشه بدونیم که بهترین رفیق خداست!

m 12 تیر 1390 ساعت 02:01

خیلی قشنگ بود
حالا چرا پی نوشت سوم
همشون که قشنگه!!!!!!!!!!

مرسی
نمیدونم حیفم اومد این جملات رو ننویسم!
آخه این جملات رو خیلی دوست دارم

M.SH 15 تیر 1390 ساعت 09:51 http://www.faryade-biseda.orq.ir

خیلی قشنگ بود مخصوصا پی نوشت 3 که پیامک کزدم واسه دوستام
خوشحال میشم یه منم سر بزنی

خواهش میکنم.
چشم در اولین وقت میام.

بابک 17 تیر 1390 ساعت 12:22 http://www.bm73.blogfa.com

سلام.
روز به روز به مطالب جالب شما اضافه می شود .
امیدوار هستم موفق باشید.
در ضمن از اینکه نتوانستم مدتی به وبلاگ شما سر بزنم یک عذر خواهی به شما بدهکار هستم.

سلام
خواهش میکنم
همیشه سعی منی کنم با مطالبی تازه در خدمت شما باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد