زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

جملاتی آموزنده برای اندیشیدن


1.  همیشه حرفی را بزن که بتوانی بنویسی، چیزی را بنویس که بتوانی امضایش کنی و چیزی را امضا کن که بتوانی پایش  بایستی.

2.  آنانکه تجربه‌های گذشته را به خاطر نمی‌آورند محکوم به تکرار اشتباهند.

3.  وقتی به چیزی می‌رسی بنگر که در ازای آن از چه گذشته‌ای.

4.  آدم‌های بزرگ شرایط راخلق می‌کنندو آدم های کوچک از آن تبعیت می‌کنند.

5.  آدم‌های موفق به اندیشه‌هایشان عمل می‌کنند اما سایرین تنها به سختی انجام آن می‌اندیشند.


6.  گاهی خوردن لگدی از پشت، برداشتن گامی به جلو است.

7.  هرگز به کسی که برای احساس تو ارزش قایل نیست دل نبند.

8.  همیشه توان این را داشته باش تا از کسی یا چیزی که آزارت می‌دهد

به راحتی دل بکنی


9.  به کسانی که خوبی دیگران را بی‌ارزش یا از روی توقع می‌دانند، خوبی نکن و اگر خوبی کردی انتظار قدردانی نداشته باش.

10. قضاوت خوب محصول تجربه است و از دست دادن ارزش و اعتبار محصول قضاوت بد.

11. هرگاه با آدم‌های موفق مشورت کنی شریک تفکر روشن آنها خواهی بود.

12. وقتی خوشبخت هستی که وجودت آرامش بخش دیگران باشد.

13. به خودت بیاموز هرکسی ارزش ماندن در قلب تو را ندارد.

14. هرگز برای عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش، گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه‌ای می رسی که زندگیت را روشن می‌کند.

15. هرگاه نتوانستی اشتباهی را ببخشی آن از کوچکی قلب توست،

نه بزرگی اشتباه.


16. عادت کن همیشه حتی وقتی عصبانی هستی عاقبت کار را در نظر بگیری.

17. آنقدر به در بسته چشم ندوز تا درهایی را که باز می‌شوند، نبینی

18. تملق کار ابلهان است.

19. کسی که برای آبادانی می‌کوشد جهان از او به نیکی یاد می کند.

20. آنکه برای رسیدن به تو از همه کس می‌گذرد عاقبت روزی تو را تنها خواهد گذاشت.

21. نتیجه گیری سریع در رخدادهای مهم زندگی از بی‌خردی است.

22. هیچ گاه ابزار رسیدن به خواسته دیگران نشو.

23. از قضاوت دست بکش تا آرامش را تجربه کنی.

24. دوست برادری است که طبق میل خود انتخابش می‌کنی .


شما به کدام جمله اعتقاد بیشتری دارید و به آن رسیدید؟


فرستنده: maryamm39


نظرات 17 + ارسال نظر

همش عالیه .من شماره ۲ رو خیلی قبول دارم

شاید اگه همه به گذشته کمی نگاه میکردند الان وضعمون این نبود!!!

رها 29 خرداد 1390 ساعت 09:53 http://www.lalaeeye-baroon.blogfa.com

سلام داداش یوسف...
من همه ی جمله هاتونو قبول دارم به جز جمله ی 15 رو....
این جمله واسه من بستگی به شرایطش داره!!....

امیدوارم تمام امتحاناتون و با موفقیت پشت سر بذارین....

راستی بابت راهنماییتونم ممنون....
حتما نصب می کنم...

سلام
تقریبا باهات موافقم.
خواهش میکنم کاری نکردم که.

هستی 29 خرداد 1390 ساعت 10:01 http://lida-love.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی ک اومدی
بازم بهم سر بزنیااااا

خواهش می کنم.

آنتی درویش 29 خرداد 1390 ساعت 10:29 http://sarbazrahbar.blogfa.com

سلام عزیز
شماره 2

سلام
منم باهات هم عقیدم

مرغ عشق 29 خرداد 1390 ساعت 10:53 http://www.yardeli.blogfa.com

سلام ممنون از حضورتون وممنون از مطالب زیبا واموزندتون.مدتها بود تو وبتون نیومده بدم چقدر اون مطلب تصویر اعدام جنایتکارانتون جالب بود!

خواهش میکنم
خوشحالم که به آرشیو هم مراجعه می کنید.

سجاد 29 خرداد 1390 ساعت 10:55 http://kahnougema.blogfa.com

سلام خیلی ممنونم

از من چرا؟
از فرستنده تشکر کن

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 11:47 http://blackways.blogfa.com

سلام چطوری؟؟؟ من به23 اعتقاد دارم چون قضاوت ریشه انسانیت رو خشک می کنه. راستی اون تسته هم که دادی 11 شدی میزان تمرکزت بود. 1 تست دیگه هم گذاشتم بیا بده واسه آینده ات خوبه.

ممنون خوبخ خوبم. تو چطوری؟؟
گاهی اوقات هم قضاوت خوبه!!!
حالا 11 چطوره خوبه یا بد؟؟؟

یلدا 29 خرداد 1390 ساعت 11:56 http://www.yalda2010.blogfa.com/

سلام عزیز خیلی ممنون که بهم سرزدی خیلی زیبا بود مرسی ممنون
،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥

خواهش میکنم

ممنون بابت گل زیبات

خودت گل بودی چرا زحمت کشیدی.

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 12:03 http://blackways.blogfa.com

بستگی داره چند دور داده باشی ولی بــــــــــــــد نیست ..........
ولی این تست جدیده رو از دست نده!!!!!!!!!!!!!

به جان خودم یه بار فقط!!!

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 12:13 http://blackways.blogfa.com

پس خوبه.جون خودتو خیلی دوست داری نه؟؟؟ پس خود شیفتگی هم داری. نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ

خود شیفتگی کجا بود الکی واسه آدم حرف در میارند!!!

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 12:25

باور کن راست می گم

حالا ما شدیم خود شیفته!!!!

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 15:23

چون گفتی جان خودم یعنی جونت واست خــــــــــــیلی مهمه حالا من 1 چیزی گفتم جدی نگیر راستی قالب وبلاگت صبح ها 1 جوره بعد ظهرا 1 شکل دیگه .اینجوریه یا من چپول می بینم.

نه بابا به شوخی گفتم
آره گفتم یه تغییری تو وبلاگ بدم!
چطوره قشنگ شده؟

صبا 29 خرداد 1390 ساعت 19:38 http://www.chykarkonam.blogfa.com

سلام داداشی شرمنده وبلاگم خراب شده بود تعدادی از لینکام پاک شده بود متاسفانه شمام پاک شده بودی
ازاول لینکتون میکنم ولی خودمونیما عجب وبلاگی ترکوندی از اخرین باری که دیدم خیلی تغییرکرده وقشنگ شدهبه ارشیو مطالبت نگاه کردم خیلی از مطالبات چشمک میزدن بیا ماروبخون ولی متاسفانه وقت اجازه ندادولی۲تاشوخوندم هرسری که اومدم میخوام یکیشوبخونم اخه اینجوری که بوش میاد میخوره جالب باشن
اهان داشت یادم میرفت همه گزینه هاتووو قبول دارم حرفای خودت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام آبجی
ممنون از اینکه وقت گذاشتی و تو مطالبم رو خوندی
مارو حسابی شرمنده کردی
خیلی خیلی ممنون
حرفای من!!!!!
منو چه به این حرفا!!!!
ولی همشونو قبول دارم

پریشمس 90 29 خرداد 1390 ساعت 19:46

سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد خیلی محیطش خوب بود!
من پریا هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی
در مورد مطالبت همشون قنگن نمیشه گفت کدومشون از همه بهتره چون همشون عالین.

خوبی از خودتونه
خیلی خوشحالم کردی

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 21:15 http://www.s0shiyant.blogfa.com

سلام. همشون ادمو به فکر میکشونه ولی ۱۷ .

مریم 29 خرداد 1390 ساعت 21:20 http://www.s0shiyant.blogfa.com

اقای مشاور ۱۱ خوبه

امینه 31 خرداد 1390 ساعت 00:15 http://aminezh.persianblog.ir

داداشی مهم نیست اون که رفته تو چی میخوای بدونی
تومور مغزی داشته موقعه عمل رفته عزیزم
ایشا... روحش شاد اگه تونستم میام
خبرت میکنم چون الان باید برم بیرون کار دارم

خیلی ناراحت شدم!
عزیز بودنش رو میشه از علاقه ی شما فهمید
روحش شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد