زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

دلگیرم

دلگیرم از دست خودم ....

دلگیرم از دست دنیای خودم.

دلگیرم از دور و وری هام تو دنیای خودم.

دلگیرم از خدای خودم.

دلگیرم از افرینش بی دلیل خودم.

دلگیرم از اینکه هیچ کس حرفم رو درک نمیکنه.

دلگبرم از بد رفتاری های قبلم که باعث شدن که کسی الانم رو درک نکنه.

دلگیرم از گذشته ی سیاه خودم که باعث شده

اطرافیام فکر کنن همه ی حرفام دروغه.

دلگیرم از این دوستی ها.

دلگیرم از این دلگرمی ها.

دلگیرم از این زندگی بی وجود.

دلگیرم از عشقی که توی زمین نمیشه دنبالش گشت.

دلگیرم از نوروزی بدتر از دیروز.

دلگیرم از عشق و وابستگی بی مورد به تو.

دلگیرم از این دریای آبی.

دلگیرم از ندیدنت که برام سنگیم تموم شه.

دلگیرم از این که دلی بره آدم نمونده باشه.

دلگیرم از حرف های بی دلیلی که بهم میبافم.

دلگیرم از این بی سرو سامانی ها.

دلگیرم ازاین عشق رو به زوال.

دلگیرم از استعدادی که تلف شد.

دلگیرم از ادبی که به بی ادبی کشیده شد.

دلگیرم از احترامی که زیر پا له شد.

دلگیرم از زخم زبون های بی مورد.

دلگیرم از این دلگیری های بی مورد.

دلگیرم از ....

اره خیلی بد جور دلگیرم
...

نظرات 5 + ارسال نظر

شاید بتونم یه خورده از دلتنگی هاتو درک کنم
چون خودم گذروندم
و شاید الانم دارم
دلگیری درد سختیه
ولی میتونی ازش فرار کنی
اگه بخوای میشه
************************
وبلاگمو تازه آپ کرده ام
دارم سفرنامه ی چند بخشیمو میویسم
منظرتم
بامید دیدار

نیازی به فرار نیست
به باد میسپارمش خودش میدونه چیکارش کنه.

آنتی درویش 27 خرداد 1390 ساعت 12:47 http://sarbazrahbar.blogfa.com

سلام با مطلب رو نمایی از خانقاه به روزم لطفا در نظر سنجی شرکت کنید

سلام
نظرسنجی؟؟؟
وایسا که اومدم.

دهقان 27 خرداد 1390 ساعت 15:15 http://dehghanfadakar.blogfa.com/

سلام یوسف جان
تشکر از بازدید شما حتما بازدید کننده دائمی میشویم
من شما رو لینک کردم شما هم منو با اسم زمستان دل لینک کنید.

سلام
مرسی
لینک شدی

m 27 خرداد 1390 ساعت 20:31

u ke az hame delkhorin la aghal az khodetun delkhor nabashin

آررررره
باز بگین من تیکه می ندازم!

سلام عزیز
ممنون از موسقی که پخش میشه
نوشته دگیرم از خدای خودم رو اشتباه نوشته صحیح ان رو بنویس

دلگیرم از خدای خودم.
موفق باشی

مرسی از تذکرت حتما درستش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد