زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

قصه ما سر رسید...

قصه ما به سر رسید.....

به اشتبــــــاه...!


این واژه ها به من که می رسند


قصه تمام

نمی شود که همین جوری دست از سر تو بردارم

و یک نقطه و دیگر هیچ؟!

می خواهم از قصه ای بگویم که

 از ابتدا با نگاهی ناپایدار آغاز شد،

نگاهان بی قراری که

 سوسوی آخرش دستان تو را تکان می داد

و بدرقه ی راهم بود..

چشمان بی قرارم به اشتباه با نگاهان مشتاق تو

گره خورد و قصه ساز من و تو شد.

قصه ای که نزدیک هوای تو نبود،

قصه ای که نزدیک دست های تو نبود.

با تصویری که از تو در گوشه ی ذهنم داشتم

به خانه برگشتم

برگشتم و

 هوای تو دست از سر من بر نمی دارد،

من به اشتباه عـــاشق شدم...!

همیشه

با چشمانی بسته به لحظه ای فکر میکنم

که نگاهمان به اشتباه با یکدیگر

گره خورد...

این قصه تمام نشده است،

ولی من به پایان

رسیـــــده ام...!

نظرات 4 + ارسال نظر
m 14 خرداد 1390 ساعت 23:11

وقتی چترت خداستُ بگذار بر سرنوشت هر چه می خواهد بباردُ
لحظه هایت آرام...........

وقتی برات کج بارون می باره زیره هیچ چتری نمیتونی در امان باشی.

رضا 17 خرداد 1390 ساعت 00:35 http://life-chess.blogfa.com

قشنگ بود یوسف جان .

ممنون که بهم سر زدی عزیز

چشات قشنگ میبینه

پسر تنها 17 خرداد 1390 ساعت 15:49 http://www.sasanik.blogfa.com

سلام
احسنت
زیبا بود
دمت گرم
امیدوارم هر جا هستی موفق باشید
خیلی خوشحال شدم

مرسی حالا خوشحال شدی یا...

مه آذین 18 خرداد 1390 ساعت 17:05 http://majmk.blogfa.com

$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد