زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

خداحافظ بانو یا احساس

سلام بانو

این روزها که می گذرد بهترم از تمام روزهای گذشته..فشارها،هر چند موقتی، برداشته شده اند و فرصت نفس کشیدن به من ارزانی داشته اند.آن تب و تابها و التهابهای اولیه ی من در برخورد با تو که گذشت باز مثل عادت همیشه ی این سالها رخوت و بی تفاوتی حسی بود که در من جوانه زد و همچنان مثل همه ی ماجراهای تقریبا مشابه-تو بگو خفیف تر- پشیمانی و به مسخره گرفتن تفکرات پیشین و باور این که احساس من به تو هوسی بوده زودگذر یا جوی یا سوء تفاهمی یا عش...کافیست...رهایم که کنی تا صبح می توانم برایت کلمه قطار کنم..

همین می شود که مطابق معمول تو را وارد دایره ی دوستان می کنم و سعی می کنم مثل یک دوست نه یه خواهر با تو صمیمی باشم و شوخی کنیم و بخندیم و از لحظاتی که هستیم لذت ببریم و بعد هم که رفتی...هیچ دیگر.رفته ای تا فردا...مثل همه ی انشانهای پیش از تو...مثل بقیه ی آدمهای دنیا...مثل تمام آدمهای پیشنهادهای دوستان و همه ی آشناییهای خودم در تمام این  یک سال...

حالا این روزها دوباره آفتاب همان آفتاب همیشگی شده و هر روز خیلی معمولی طلوع می کند و مسیری در آسمان می پیماید و شب که می شود خیلی کلیشه ای غروب می کند،بی آنکه روزها طعمی دیگر داشته باشند.
بی آنکه دلم بلرزد و هیجان پنهان کردنش چالشی باشد برای این روزهای عادی متوالی.می بینی بانو؟همه چیز مثل سابق شده.نه من دیگر برای رسیدن به تو نقشه می کشم نه دیگر حتی فکر تو آزارم می دهد...من،منِ سابقم و تو هم برای من میم(یا ی یا ه یا...لعنت...هر حرفی که می خواهی بگذار اینجا)  و نه بانو...فقط...فقط در این میان مطلب کوچکی آزارم می دهد.این که هرگاه با تو حرف می زنم.مثلا همین امروز هم...دلم می گیرد...دلم می گیرد که تو هستی و من هستم و بانویی نیست...


و چقدر این روزها دلم سرشار احساس بی مخاطب است و خودم خالی  از احساس...

کات..
نظرات 6 + ارسال نظر
تمنا 19 اردیبهشت 1390 ساعت 19:29

raste raste rastesh delam gereft matlabeto khundam kheili.dige nanevis lotfan
ehsaset ghashange vali tamumesh kon
natunestam behet begam

اگه اینجا ننویسم کجا بگم بکی بگم!!!

رزا 20 اردیبهشت 1390 ساعت 15:41 http://www.rozandroza.blogfa.com

سلام یوسف جون خوبی؟؟
مسی خبرم کردی اپت خیلی خوب بود یه ذره اش بیان حال منم بود!!
بازم مسی!!

خب که تو اینجا حرفاتو میزنیو خودتو خالی میکنی

این مطلبم حرفه خیلی هاست

ممنون که دعوتم رو پذیرفتی

محمد 23 اردیبهشت 1390 ساعت 10:07 http://moosighieirani.blogfa.com

لینکت کردم

atiii 23 اردیبهشت 1390 ساعت 10:32 http://http://jojeordakam.blogfa.com/

سلام

چقدر خوبه که تونستی فراموشش کنی و روزهات برات همون رنگ

همیشگی بگیره

دعا کن منم بتونم بعد از 8 ماه هنوز که نتونستم

ان شاالله که فراموش میکنی.
فقط کافیه بهش فکر نکنی

شارمین 24 اردیبهشت 1390 ساعت 15:28 http://1368-73.blogfa.com

mer30 up! go0o0o0o0o0o0o0od luck

مریم 31 خرداد 1390 ساعت 11:03 http://www.s0shiyant.blogfa.com

وای چه خوب حرفاتو زدی ولی زیبای دوست داشتنا همین اومدنا و رفتناست. با اینکه میدونم اخرش تلخ کامی هست ولی دوست داشتم تجربه میکریم

مرسی
نمیدونم چرا تلخیش همش واسه منه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد