زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

داری میری؟؟؟


داری میری نمیدونی یکی اینجا گرفتاره

یکی اینجاست نمیدونی فقط بر تو امید داره


داری میری نفهمیدی که من حرفام یه خواهش بود

داری میری نمیدونی صدای تو امیدش بود


داری میری امیدوارم که خیلی زود تو برگردی

داری میری نبینم که تو تنهایی سفر کردی

نظرات 3 + ارسال نظر
tamanna 16 اردیبهشت 1390 ساعت 07:34

منکه گفتم هرچی هست بهم بگو . گریه نکن خدا بخواد نمیره احتمالش 50 50 ست . شاید نره! حرفات و تو دلت نگه ندار بگو حداقل به من بهم بگی ها وگرنه بهش میگم به جون خودم.........

به خدا اگه بگی میزارم میرم و فرض می کنم یه خواهرم کمتر داشتم!

tamnna 16 اردیبهشت 1390 ساعت 08:53

نظر دادم این دومین باره!
گفتم که گریه نکن شاید نره! 50 50ست !
پشتش اگه رفت آب میریزیم برگرده! یه کاری کن بمونه
100000بار بهم بگو حرفاتو! حرف دل خودتو یا یکی دیگه!
منم برم گریه میکنی ؟؟؟؟

مگه شما هم قراره برید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون ور چه خبره!!!!!!!!!!!!!
چرا همه می خوان برن؟؟؟؟؟

آنتی درویش 16 اردیبهشت 1390 ساعت 13:40 http://sarbazrahbar.blogfa.com

با 5پست جدید به روزیم حتما بیایید در رابطه با فاطمیه حتما تا میتونید این پست ها را در وبلاگتون کپی کنید

وایسا که دارم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد