زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

دلم دیوانه ی توست


در خلوت دلم ، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشمها


این چشمهای خیس ، همان چشمهاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار

میفهمی معنای دلتنگ شدن را ، میفهمی معنی انتظار را؟

نه ! دلتنگی آن نیست که مرا اینگونه محکوم به سکوت کرده است

انتظار آن نیست که اینگونه مرا محکوم به بیقراری کرده است

خیالی نیست ، من همچنان با خیال تو سر میکنم پس بیخیال…

بگذار در حال خودم باشم ، بگذار همچنان من دیوانه دیوانه ات باشم

مزاحم خلوتم نشو ، اگر مرا میخواهی سد راه اشکهایم نشو….

بگذار آرام شوم ، بگذار هر چه غم در دلم انباشته ، خالی شود….

این همان راهیست که هم تو خواستی در آن باشی

و هم من خواستم تا آخرش با تو بمانم

پس چرا به بیراهه میروی، چرا مرا جا گذاشتی و برای خودت میروی؟

مرحبا ، تو دیگر کیستی ، دست هر چه بی وفاست را از پشت بستی….

خودم میدانم بد دردیست عاشقی و همچنان بیمارم ، تا کجا میخواهی بمانی ؟

تا هر جا باشی من نیز میمانم…

عشق من هر از گاهی به یادم باشی بد نیست ،

هر از گاهی هوای مرا داشته باشی جرم نیست

چه کنم ، دلم دیوانه ی توست ، هوایش را داشته باش که

دلم تمام دلخوشی اش به توست…

نظرات 5 + ارسال نظر
پانیذ 25 بهمن 1390 ساعت 16:32 http://www.blackways.blogfa.com

هی دادا این عشق و عاشقی دروغه...یعنی من بهش اعتقادی ندارمراسنی مطلبم.....در مورد کسی بود که برای ابد رفت یعنی فوت کرد.....

منم قبول دارم دروغه... یعنی بهش یقین پیدا کردم.
متاسفم.ببخشید نمیدونستم.

مریم 2 اسفند 1390 ساعت 09:10 http://www.soshiyant44.blogfa.com

اینقدر

ورق های زندگیم را

بهم نریز...!


حکم...

همان دل است...!



قربان اون دلت برم.

مریم 2 اسفند 1390 ساعت 09:11 http://www.soshiyant44.blogfa.com

گزارش سازمان هواشناسی

هرچه می‌خواهد باشد

پس از تو هوا پس است.....


و همچنین پس از تو...

آجی رزآبی 2 اسفند 1390 ساعت 15:37 http://ROZEABIMAN.BLOGFA.COM

منم دیوانه ام.............................

آجی 12 اسفند 1390 ساعت 20:36

وقتی همیشه بگویی گرفتارم،هیچ وقت آزاد نمی شوی.

وقتی همیشه بگویی وقت ندارم،هیچ وقت زمان پیدا نمیکنی.

وقتی بگویی فردا انجامش میدهم،آن فردا هیچ وقت نمی آید.

وقتی صبح بیدار میشویم دو انتخاب داریم!

برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،یا بیدار شویم و رویاهای مان را

دنبال کنیم.انتخاب با توست،،،

یک غریبه می خواهم بیاید بنشیند فقط سکوت کند و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود انگار نه انگار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد