زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

برای تو…دلم گرفته

خیس میگِریم زیر باران

به حال آن حسی که سالها زیر چتر مدفون مان

خیس میگِریم زیر باران

به حال آن حسی که سالها زیر چتر مدفون مان

بارانیم امشب…
آغوش گرمی…
دستان مهربانی..
پناهی…
آیا هست؟

اگر گل بودم،تقدیم وجودت میشدم، اگرتار بودم،آهنگ دوست داشتن رامینواختم،اگر باران بودم آنقدر میباریدم تاغمهایت رابشویم
دریغا که نه گلم،نه تارم ونه بارانم،ولی هرچه باشم وهر کجا باشم;بیادتم

با تو آغاز می کنم من روزهای زرد را ، اشک و آه و ناله ها و درد را ، می نویسم بی
تو بودن های من پایانم است ، بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را

زمانه ازم پرسید که چه کسی رو بیشتر از همه دوست دارم ؟ من درباره ی تو چیزی بهش
نگفتم ، آخه این رسم زمونست که هرکی رو که از همه بیشتر دوست داری ازت میگیره

در گلوی من ابر ِ کوچکی ست
میشود مرا بغل کنی؟
قول میدهم کم گریه کنم


پی نوشت(۱) : از زمانه دلگیرم که با من اینگونه کرد....
بهترین دوستم را ازم گرفت....
کاش میتوانستم به روزهای خوش گذشته برگردم...
نفرین بر روزگار که رفیقم را غریبه کرد....

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 29 آذر 1390 ساعت 14:40 http://www.soshiyant44.blogfa.com


این روزا چه غمگین مینویسی....

اگر میدانستم غم ودرد وجدایی را به دل هرگز نمیدادام
خیال اشنایی را

دلی که شکسته نمیتونه شاد بنویسه آجی...

زهرا 29 آذر 1390 ساعت 23:50

معلومه خیلی سختی کشیدی،من تا به حال تجربه عشقی نداشتم
امیدوارم حالت خوب شه و عشق واقعی زندگیت رو پیدا کنی

ان شاالله که عشق واقعی تصیبت بشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد