زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

دیگر از من چه میخواهی؟

http://naznet.ir/upload/1/0.800530001317364358_naznetir.jpg

قلبم را به بازی گرفتی و بعد رهایم کردی ، غرورم را شکستی ، اشکهایم را درآوردی، یک عالمه غم و غصه در دلم نشاندی ، مرا نا امید از زندگی کردی.
دیگر از من چه میخواهی ای عشق؟
تو رهایم کردی اما هنوز هم یاد و خاطره هایت در قلبم مانده است ، به آْنها نیز بگو مرا رها کنند . خسته شدم از نوشتن کلام دروغین عشق.
خسته شدم از عشق نوشتن ! از نوشتن کلمه ای که در این زمانه وجود ندارد !
دیگر از من چه میخواهی ای عشق؟
فراموشم کن ، هم یاد و خاطره های با هم بودنمان و هم نام مرا.
نمی دانم چرا از عشق می نویسم ، از کلمه ای که بی هویت است.
اما آنچه دلم میگوید همین است : نفرین بر عشق.
دلم دیگر از عشق و عاشقی بیزار است و دیگر حوصله به غم نشستن و یا دلتنگی و درد دوری یا انتظار را ندارد.
میخواهم تنهای تنها باشم و با رویاهای تنهایی ام زندگی کنم.
نه غمی در دل داشته باشم و نه دردی ! نه از فرداهای بی عشق بودن هراسان باشم و نه ثانیه های پر ارزش زندگی را با یاد و خاطره های عشق به هدر دهم.
میخواهم تنهای تنها باشم ، آنقدر تنها باشم که دیگر تنهاتر از من کسی نباشد.
به جای اینکه  به ساعت بنگرم تا لحظه دیدار  با عشق فرا رسد ، در گوشه ای مینشینم و به آسمان آبی و لحظه غروب و طلوع خورشید می نگرم.
تنهایی با اینکه پر از درد است ، اما درد عاشقی پر درد تر از درد تنهاییست.


پی نوشت (1) : ممنونم ازت بخاطر اینکه کمک کردی بفهمم نه به کسی دل ببندم نه کسی را دوست بدارم زیرا فراموش کردن ساده است، ساده تر از آنچه حتی فکرش را  هم بکنی...

نظرات 2 + ارسال نظر
3 کله پوک 25 آذر 1390 ساعت 16:36 http://kalepuck.blogfa.com

سلام...........
اولا که آدم باید با وجود بدی شاد و شنگول خودشو نشون بده....
اگه قرار باشه همه چی آروم باشه و همه شاد و شنگول که دیگه شاد بودن کاری نداره، در واقع اون کسی که تو این محیط (محیط شاد)غمگین نشون بده خودشو احمق تشریف داره....
از تو هم چیز خاصی نمیخوام، اگه تو دست و بالت هست یه لامبرگینی مدل گالاردو با یه بوگاتی ویرون زحمتشو بکش.....

سلام
من همیشه سعی کردم مقابل بدی ها و مشکلات لبخند بزنم.
این رو تمام فامیل و دوستانم میدونند.
اما در مقابل کارهای بعضی از افراد باید به فکر فرو رفت و در مورد بعضی
از رفتارات حسابی تجدید نظر کنی.
همه جا و با همه کس نمی توان شاد بود گاهی اوقات باید ناراحتی خود را بروز داد.

لاله 27 آذر 1390 ساعت 09:37

داداشی من همه که این طوری نیستن ....شاید اونی که دلتو شکسته دلیل منطقی واسه کارش داشته منظوری نداشته.....ازش دلیل کارشو پرسیدی....هیچوقت همه رو مثل هم ندون....

مطمئنم که همینطوره.
میدونم که من دارم بی جهت و بی خود خودم رو عذاب میدم.
چشم سعی میکنم تو تصمیماتم تجدید نظر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد