زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

تنهایم گذاشتی و رفتی...

http://1.uped.freeiz.com/images/ae1da0fe37c9.jpg

چشمانم را باز کردم و تو را دیدم ، عاشقت شدم .

اما تا یک لحظه چشمهایم را بستم دیگر تو را ندیدم.
دیگر به شکستن عادت کرده ام ، آنقدر سوخته ام که خاکستر شده ام.
آنقدر بی وفایی دیده ام که خودم نیز بی وفا شده ام.
آنقدر اشک ریخته ام که دیگر همه جا را خیس میبینم ، آنقدر لحظه های زندگی را با غم و غصه سپری کرده ام که برای همیشه همنشین غمها شده ام.
نمیدانستم فاصله بین عاشق شدنم و یک لحظه بستن چشمهایم ، جداییست.
نمیدانستم سهم همه ما عاشقان بی وفاییست، پایان این راه یک جاده خاکیست.
کاش هیچگاه تو را نمیدیدم، کاش هیچگاه عهد عشق را با تو نمیبستم.
بشکند قلبم که عاشق شد ، بسوزد احساسم که در راه تو فدا شد.
حال و هوای دلم مثل خزان است ، این حال ، درد همه عاشقان است.
فصل های دلم بی بهار است ، در حسرت شکفتن غنچه محبت نشسته ام ، این انتظار بی پایان است.
چشمانم را باز کردم و عاشقت شدم، یک لحظه چشمانم بستم و دیدم تو رفته ای.
مرا تنها گذاشته ای و بار سفر را بسته ای .

نظرات 4 + ارسال نظر
لاله 22 آذر 1390 ساعت 11:55

مگه قرار نبود فراموشش کنی ....پس این نوشته هارو هم بذار کنارتا بتونی فراموش کنی.....

فراموشش که میکنم ولی حرفام رو باید بگم...
سخته بفهمی کسی که دوسش داشتی واسش یک مزاحم بودی!!!

سلام خبره این همه تغییرو تحول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی میره یکی میاد!!!!!!!!!!!!!!!! قضیه چیه ما بی خبریم اااااااا
باز کی داداش یوسفمو اذیت کرده برم حالشو بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو فقط لب ترکن داداشی حالشو میگیرم.جون آجی.............
دلم گرفته داداشی ........................

سلام آجى
نه بابا هیچ خبری نیست
خیالت راحت نه هیچکی رفته نه کسی رفته
تو نمیخواد خون خودتو کثیف کنى!
از من بیشتر؟!!!

کسی که رفته..........................

برمیگرده...................

سلام
نوشته هات خیلی خیلی قشنگ و پر احساس بود
ولی خیلی غمگینم کرد . نمیدونم چی تو دلتونه ولی از نوشته هاتون معلومه که پر از غصه و غمین .
ولی این متنی که بالای وبتون نوشتین رو هیچوقت فراموش نمیکنم و خیلی هم این مطلب رو دوستش دارم
خدایا! کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده که شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری...........
فکر کنم فکر کردن به این مطلب بتونه آرومتون کنه
فقط از خدا میخوام اونی که به صلاحتون هست رو پیش روتون قرار بده

مرسی شما لطف دارین
از دلم نگین که این روزا داغونه
نه میتونم فراموشش کنم نه باهاش باشم!
اون مطلب که دعاهای همیشگی منه ولی دوس ندارم اون با این دعا بره!:-(
با اینکه خیلی خوبه ولی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد