زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

سلام ...



سلام بر«عطش» دشت کربلا


سلام بر شاه کربلا


سلام بر مولای سر از تن جدا


سلام بر تشنه لبان عاشورا


سلام بر سرباز شش ماه


سلام بر سقای تشنه کام


سلام بر دستان بر خاک فتاده


سلام برمشک تیر خورده


سلام بر بدن‎های چاک چاک


سلام بر خورشیدهای بر نیزه


سلام بر مظلومیت بر خاک مانده


سلام بر حنجره خشک و تشنه علی اصغر


سلام بر خیمه‎های سوخته


سلام بر تربت پاکت ای کربلا


سلام بر عاشورا


سلام ... 

نظرات 8 + ارسال نظر
3 کله پوک 16 آذر 1390 ساعت 00:04 http://kalepuck.blogfa.com

درسته دیگه نمیخوای بیای ولی هر از گاهی یه سری به وبلاگ ما بزن یه چیزی بنویس دلمون واست تنگ نشه......

فعلا که دوباره تصمیم به بازگشت گرفتم....

3 کله پوک 16 آذر 1390 ساعت 12:17 http://kalepuck.blogfa.com


تو هم اسکل کردی ما رو......

خوش اومدی ......
ولی بازم
یه بار دیگه از این قرتی بازیا در آری با من طرفیااا......

ااا خوب کلی فکر کردم دیدم
زندگی بدون اون هم میتونه جریان داشته باشه
البته با یک سبک دیگه...

پانیذ 16 آذر 1390 ساعت 19:20 http://www.shadow-girls.blogfa.com

علیک سلام دادا

سلام آجی....

مریم 17 آذر 1390 ساعت 16:51 http://www.soshiyant44.blogfa.com

واییییییییییییییی
وقتی نبودم چقد خداحافظی ....
وایییییییییییییییی داداشی کجا میری..
چرل بری...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصمیم درستی گرفتی و برگردی....
منتظر حضور سبزت هستم

تو که اگه جای من بودی و این همه نارفیقی میدیدی چیکار میکردی؟؟؟؟
برگشتم ولی نه مثل قبل....

مینا 19 آذر 1390 ساعت 09:31

خیلی قشنگ بود مطالبت این و جدی میگم یه غم قشنگی داره مطالبت اولین باره یه وبلاگ و تا اخرش میخونم.........راستی از قدیم گفتن چون میگذرد غمی نیست درسته مجبور به فراموشی شدی اما میتونی همه چیز و از اول شروع کنی ...........موفق باشی ارزوی بهترین ها رو برات دارم

ممنون شما خیلی لطف دارید....
اکثر این مطالب رو که مینویسم به خودم برمیگرده و
اتفاقات و دردهای زندگی خودمه...
دارم سعی میکنم گذشته رو فراموش کنم و از اول شروع کنم با
یک طرز فکر جدید

لاله 20 آذر 1390 ساعت 09:41

سلام داداشی خیلی خوشحال شدم دوباره برگشتی

ممنون منم خیلی خوشحالم.

m 20 آذر 1390 ساعت 22:02

slm
che khabareeeeeeee khodahefezi

kheyli vaghte veb nadidam
che ghadr taghir

سلام
چه عجب! از این طرفا!
گفتم دیگه فراموش کردین مارو که خبری ازتون نیست و جوابمون رو نمیدین!
دیگه هراومدنى رفتنى داره حالا هم نوبت ماست که بریم.

m 21 آذر 1390 ساعت 16:40

ye modat sistem nadashtam

گوشی هم نداشتین لابد که بی جواب میزاشتین!
گفتم که حسم هیچ وقت اشتباه نمیکنه!
----------------------
باز خوب که این وب رو داشتم ک دوباره یاد این رفیق فراموش شده بی افتی...
باز خداروشکر که گوشیتون سالمه پس همنطور که حدس میزدم مشکل منم و یه مزاحمم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد