زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

خداحافظ

http://faryadesokoot.com/wp-content/uploads/2011/08/31590937359029444767.jpg


سلام به تمامی دوستان عزیز و گرامی...

از قدیم گفتن هر اومدی یه رفتنی داره و حالا هم نوبت رفتن من شده

دو سال از وبلاگ نویسی ام میگذرد. کلی خاطرات تلخ و شیرین دارم.

با کلی دوستان جدید آشنا شدم و درس های زیادی از این دنیای مجازی گرفتم.

ولی دیگه نه دلیلی واسه نوشتم دارم نه بهونه ای واسه موندن ...

اگر بدی ازم دیدین حلالم کنید و این داداش خودتون رو به بزرگواریتون ببخشید...


سخت ترین پستم رو بالاخره گذاشتم....

سخت ترین کار خداحافظی هست و بالاخره باید یه روز این کار میکردم...

دیروز از عشقم که با تمام وجود دوستش داشتم و اون دوستم نداشت خداحافظی کردم

امروز هم از همه شما دوستان و آجی های گلم خداحافظی میکنم...


شاید یه روزی برگشتم واسم دعا کنید......


تو برای من ، \"من\" بودی؛ اما من برای تو ، فقط \"تو\" بودم...



تو این دنیا تو این عالم میون این همه آدم ببین من دل به کی دادم

به اون کس که نمیخوادم

دلم شیشه دلش سنگه واسه سنگه دلم تنگه


خداحافظ


نظرات 9 + ارسال نظر
پانیذ 11 آذر 1390 ساعت 14:03 http://www.blackways.blogfa.com

دادا چرا اینقدر زود جا زدی؟
مگه خودت نگفتی دنیا میتونه زیبا باشه؟
فراموشش کن شما دو تا برای هم ساخته نشده بودین
ولی اگه تصمیمت رو گرفتی ................

خداحافظ

جا نزدم آجی....
فقط خواستم یه مدت از همه چی دور باشم تا بتونم فراموشش کنم...
هنوزم میگم دنیا زیباست فقط امیدوارم این زیباییش رو به من هم
یه روزی نشون بده....

خداحافظ نه واسه همیشه سعی میکنم زود برگردم....

حلال جمیع مشکلات است حسین
شوینده ی لوح سیئات است حسین
ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلاست
جائی که سفینه النجاه است حسین
--------------------------------------
سلام دوست عزیز
با سه مطلب جدید به روزم
منتظر حضور پر مهرتون
ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
بر عاشقان حسینی تسلیت باد.
التماس دعا
----------------------------------------
در ضمن با مراجعه به قسمت عضویت در خبرنامه قاصدک
می توانید خبرهای هفتگی دریافت کنید.
حتما عضو شوید....

لاله 11 آذر 1390 ساعت 22:00

کجا به این زودی؟؟/؟من تازه باهات اشناشدم

نمیرم ک بمیرم:-D
آیدی و ایمیلم رو که داری
وبلاگم هم شاید بعدا آپ کردم

لاله 11 آذر 1390 ساعت 22:06

خیلی زود دیر میشود.....تو بهنرین داداش دنیایی....از ته دلم گفتم....

مرسی ولی نه آجى اینطوریام که میگی نیستم!

لاله 12 آذر 1390 ساعت 00:28

داداشی عشقت اضلامیدونه تودوستشداری؟؟بهش کفتی؟؟

دیگه هرچی بود و نبود تموم شد آجی....
دیگه راجبش از من سوال نکن...
ایشاالله هرجا هست خوشبخت و شاد و موفق باشه.

درسا 13 آذر 1390 ساعت 19:32

سلام دادا از این که داری میری
خیلی ناراحتم اما شاید فرصت خیلی خوبی برات باشه تا بفکری!
و شایدم به این نتیجه برسی که گاهی تقدیر دست آدما نیست
امید وارم زودی برگردی دادا جون

سلام آجی...
ناراحت نباش...
برمیگردم سرحال تر از گذشته فقط یکم زمان میخوام واسه فکر کردن
به همه چی....

3 کله پوک 16 آذر 1390 ساعت 00:03 http://kalepuck.blogfa.com

بدرود..........!

بدرود

m 20 آذر 1390 ساعت 22:40

ای کاش، یک قلم بودم و تمام بدی های زندگی را خط می زدم و به جای آنها، عشق را می نوشتم. ای کاش، جای دلهای مردم بودم آنگاه زشتی ها را بر می داشتم و محبت را به جای آن حک می کردم. ای کاش، کاش های من شدنی بود.

در این زمانه عشق افسانه ای بیش نیست پس برای نوشتن افسانه تلاش نکن...
در این دوران محبت و خوبی را با بدی جواب میدهند پس مراقب باش که به چه کسی محبت میکنى...

m 21 آذر 1390 ساعت 16:34

are khodam ham midonam afsane hast
khob hala chi mishe afsane ro faght neveshtb
vojod ke nadare
hadaghal ro ye tike kaghaz nevesht

همین نوشته های الکی راجب عشق هست که باعث دردسر میشه و توهمات واهى ایجاد میکنه!
چیزی که وجود نداره همون بهتر که افسانه باشه و کم کم فراموش بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد