زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

فـــراموشتــ میکنم!...

فـــراموشتــ میکنم!...

فـــراموشتــ می کنم با تمام خاطراتتــ

فـــراموشم کن با تمام عشقی که به تو دارم

فـــراموشتــ می کنم گرچه باران دیدگانم جاری استــ

فـــراموشتــ می کنم با تمام احساس بی نظیری که به تو دارم

فـــراموشتــ می کنم گرچه سختــ استــ

فـــراموشتــ می کنم گرچه تلخ استــ

فـــراموش می کنم گرمی دستانتــ

                            چشمان نافذتــ

                                  حرارتــ نگاهتــ را

                        آه....

فـــراموشتــ می کنم اگر اشکهایم کمکــ کنند

فـــراموشتــ می کنم اگر قلبم نامتــ را فریاد نزند

فـــراموشتــ می کنم اگر عطر تنتــ

دیگر فضای ذهنم را پر نکند

فـــراموشتــ خواهم  کرد گرچه تنها هستم

فـــراموشتــ خواهم  کرد گرچه تنها پناهم بودی

فـــراموشتــ خواهم  کرد گرچه تا همیشه دوستتـــــ خواهم داشتــ

فـــراموشتــ خواهم  کرد با اینکه تا بحال هیچکس را به اندازه تو دوستــ نداشتم

فـــراموشتــ خواهم  کرد با اینکه مخاطبــ مهربان درد دلهایم بوده ای

با اینکه مخاطبــ مهربان درد دلهایم خواهی ماند

فـــراموشتــ خواهم  کرد با تمام آرامشی که به من ارزانی داشتی

فـــراموشتــ خواهم  کرد با تمام عشقی که به من هدیه کردی

فـــراموشتــ خواهم  کرد با تمام رویاهایم

فـــراموشتــ خواهم  کرد با تمام صحبتهای دلنشینتــ

فـــراموشتــ خواهم  کرد ... آری ... فـــراموشتــ خواهم کرد

 مجبورم فـــراموشتــ کنم

                             اما

             مگـــــــــــر مـــی شود فراموشتــــــ کــــــرد...!؟


پی نوشت (1) : دل تنگ کسی هستم که به دلتنگی من می خندد...

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا 7 آذر 1390 ساعت 19:08

این و یادت باشه که : فراموش شدگان فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند........
ولی شما سعیتون رو بکنید

میدونم...
شاید تونستــــــــــــــم

3 کله پوک 7 آذر 1390 ساعت 21:48 http://kalepuck.blogfa.com

آخی...............
این متنه مثه آدم های خود در گیره.... نیست؟!
حالا کی به دلتنگیت میخنده؟
تعارف نکن... به بروبکس میگم سه سوت درستش کننااا.....!

آخی به خودت....
هیچکی بیخیال.... با این کارا درست نمیشه...

لاله 8 آذر 1390 ساعت 10:19

سلام.نمیشه اونی روکه دوست داری فراموش کنی هیچوقت از دلت ت بیرون نمیره اگه عشقت واقعی باشه....اخه منم نتونستم فراموش کنم

میره...
اگه اونی که دوسش داری بهت بی محلی کنه و احساساتت رو
نبینه خودت یواش یواش ازش دل میکنی...
توام!!!! تو کی هست حالا؟

لاله 9 آذر 1390 ساعت 12:10

یه همدرد....توگفتی حرف دلتو که من بگم....گفتی ایدی بده دادم ولی بازم چیزی نگفتیبرات ارزوی موفقیت دارم.دیگه باااااااااااااااااااااای

ا ی بابا!!!!
حالا چرا عصبانی میشی و قهر میکنی....
واست توضیح دادم که!!!!!

لاله 9 آذر 1390 ساعت 12:16

منم یه همدردم......مگه تو گفتی دردتو که من بگم....گفتی اینجا نمیشه بهت ایدی دادم بازم نگفتی.......برات ارزوی موفقیت میکنم.....امیدوارم به اونی که میخوای برسی....دیگه بااااااااااااااای

نشد بگم دیگه!!!
اینکه عصبانیت و قهر کردن نداره!!!!!
واست توضیح دادم که....

لاله 9 آذر 1390 ساعت 12:31

هروقت دیدم تو ایدی م جوابمودادی دیگه ناراحت نمیشم....

پس بزار واست توضیح بدم....

مریم 10 آذر 1390 ساعت 13:19 http://blackways.blogfa.com

ای بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دادا چرا غم وغصه ببیخیالی طی کن داداشی من چی بگم آخه به تو دادا حالا چرا این عششقت بهت می گه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آپم

نمیشه بیخیالی طی کرد!!!!!!!!!
خواستم ولی نشد!!!!!
اگه میدونستم که مشکلی نبود..مشکلم اینه اصلا نمیبینه منو!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد