زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

وصیت نامه من....

وصـــــیـــــــت نـــامـــه قرن بیست و یکی من

از بوی گلاب بدم می آید ، همون آب معدنی کفایت می کند... ، نگید این رانی هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ، نوچ میشه ، من از مورچه ها دل خوشی ندارم !

آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نزارید ! خانوم های فامیل ، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید ، باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد ! مردم ، گناه که نکردم !

مراسم ختم م...ن رو تو هیج مسجدی نگیرید ، راستی آخوند هم نیارید واسه فامیل ، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!

توی درایو E عکس دارم ، خوراک اعلامیه ، عکس پرسنلی نزاریداا ، اونا جلب ترهم نمی کنه ! بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر ! یه کاری کنید درایو D بیشتر بترکه !

من اندک آبرویی داشتم در این خانواده !!! یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل ندیداااا ... ساندیس خیلی بده !!! روی خرما ها پودر نارگیل نریزید ، هم شکلش خز میشه ، هم بد مزه میشه ! همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده ! ( پ ن : هنگام تزئین حلوا دست خود را با آب و صابون بشویید ! )

پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه ؟ ترافــــیک !

فیس بوکم رو بلاک نکنید ، وبلاگم را نبندید ،گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه ! به اقوام بگویید از اون تکست های مرگ برام بگن : مثلا هنگام دیدن قبرم بگن : خونه ی نو مبارک ! شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره ! از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !! هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید ، شاید دلم برایتان تنگ شد !!

و در آخر : بنویـسید بعد مرگـم روی سـنـگ ... با خطـوط نـرم و زیــبا و قشــنگ

او خفته است در این گور سرد ... مرگش را دیده بود در یک پاییز زرد در 20 سالـگـی مــرد و در X سالـگــی بــه خـاک سـپــرده شــد !

نظرات 8 + ارسال نظر
tamanna 5 آذر 1390 ساعت 11:53

ajabaaaaaaaaaaaaaa!! khoda nakone! dadashe ma darim! vali vasiatname inghad khandedar dide budi khodet!!? meli manali nadashti hey hey dadashe maro

باز ک داری نفرین میکنى چرا خدا نکنه!!!
وصیت نامه به این قشنگی مگه چشه؟

مریم 6 آذر 1390 ساعت 09:17 http://www.soshiyant44.blogfa.com

اول اینکه هزار سال زنده باشی..
ولی داداشی همه ی پستای جدیدتو خوندم خیلی جالب بود....
امیدوارم همیشه موفق باشی..

نه آجی نفرین نکن...
به همین چندسال راضی ام به خدا....
مرسی آجی....

تکنولوژی پیشرفت کرده

آره دیگه....

درسا 7 آذر 1390 ساعت 17:03

وا دادا این حرفا چیه؟؟یه روز که خیلی دیر شده آدم می فهمه چقدر

تووو این دنیا کار داشته و چه وقتایی رو الکی هدر داده!!هی دلم گرف

حرف حق دیگه...
خیالت راحت...
هیچ کاری دیگه تو این دنیا ندارم....

زهرا 7 آذر 1390 ساعت 19:04

سلام
منم دوست دارم بمیرم خیلی خیلی دوست دارم بمیرم اخه خیلی تنهام.منم این وصیت و قبلا به خانوادم گفتم.دوست دارم بمیرم تا ببینم اون دنیا چطوریه.ایشالا هزار سال زنده باشی بعدش اون دنیا همدیگه رو ببینیم

سلام
نه آجی درد من که تنهایی نیست....
درد من یه چیز دیگست!!!

3 کله پوک 7 آذر 1390 ساعت 21:46 http://kalepuck.blogfa.com

بیخیال داداش...................
تو هنوز جوونی با کلللللللللللللللللللللللللللی آرزو....
ولی خداییش وصیت نامه ی توپیه........!

آرزو..........
همون اولیش که تمام زندگیم بود نشد بقیه رو بیخیال....

مریم 9 آذر 1390 ساعت 18:34 http://blackways.blogfa.com

دادا با اینکه وصیت نامه زیاد چیز خوبی نیست اصولا ولی این یکی خیلی خندوندم

چرا خوب نیست آخه!!!!!
خوب خداروشکر که خندیدی باز...

پانیذ 10 آذر 1390 ساعت 16:12 http://www.shadow-girls.blogfa.com

دادا چرا بهم سر نمیزنی وبلاگ جدیدمونه منتظرما

تازه آدرسوتو دادی....
آمدم آجی آمدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد