زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

The End Love

فکر میکردم برای دوست داشتنم نباید دنبال بهانه و دلیل باشم

اما انگار هیچوقت دوستم نداشت

دلم را در فراسوی تمام دوستت دارم ها تنها گذاشت

دیگر نمی خواهم

دوستم بدارد

دیگر نمی خواهم دلش برایم بسوزد

دیگر نمی خواهم بفهمد دلیل بارانی بودن چشمهایم را

دیگر نمی خواهم بداند چون دوستش دارم

باید تحقیر شدنهایم را هم تحمل کنم

من فقط نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم

من فقط میخواستم بداند

دوستش دارم

اما انگار دوست داشتن دیگر ملاک نیست

دیگر زندگی بر چرخ دوست داشتن نخواهد چرخید

دیشب تمام احساسم مرد برای همیشه

باورت میشود

احساس منی که تو متهمم کردی به احساساتی بودن

مرده باشد

حالا میفهمم که تو هم دوست نداشتی فقط تظاهر کردی

اما من

من ساده دل احساساتی داشتم کم می آوردم

دیشب تو بودی که بی تابی هایم را دیدی و دم نزدی

دیگر نمی خواهم نقش بازی کنی

این دل دیگر دل نخواهد شد تو مقصر نیستی

من دیگر احساس نخواهم داشت

قلبم را درد دوست داشتن میرنجاند

میخواهم تنها باشم

دیگر دوست داشتن کافیست

می خواهم بروم

دلیل رفتنم نیستی دلیل ماندنم نیستی

دلیل لبخند و غمم هم نیستی

تو را تا بی نهایت دوست داشتم تو را تا

آنجا که نفس یاری میکرد

اما مرا در پس ابهام دوست داشتن رها کردی

دیگر هرگز دل نخواهم بست هرگز

همان خدایی که مرا در پس اینهمه عشق و دوست داشتن یاری کرد

دیگر مرا جز بندگان دل بسته اش نخواهد خواند

دیگر طعم دوست داشتن را دوست ندارم

تلخی تنهایی را به جان میخرم

و بدون تو میگویم زندگی دیگر تو را نمی خواهم


پی نوشت(1) :
یکی بود،یکی نبود . اونکه بود تو بودی ، اونکه تو قلب تو نبود من بودم!
یکی داشت ، یکی نداشت، اونکه داشت تو بودی
اونکه جز تو کسی را نداشت من بودم!
یکی رفت ، یکی نرفت، اونکه رفت تو بودی
اونکه به جز تو دنبال هیچکس نرفت من بودم!
یکی خواست،یکی نخواست، اونکه میخواست من بودم
اونکه هیچوقت منو نخواست تو بودی...

پی نوشت(2) : یا نمی داند یا نمی خواهد بداند...

نظرات 6 + ارسال نظر
3 کله پوک 30 آبان 1390 ساعت 23:04 http://kalepuck.blogfa.com

به به...
بسیار زیبا و تاثیرگزار..........

ممنون
نظر لطف شماست

زهرا 1 آذر 1390 ساعت 09:49

هرگز چشمانت را برای کسی که معنای نگاهت را نمی فهمد گریان نکن.!!!!!!

خوب دل تقصیره من نیست.....

لاله 1 آذر 1390 ساعت 12:18

عاشق این مطالب عاشقانه م....مرسی

خواهش میکنم....
گریه نداره که....

پانیذ 1 آذر 1390 ساعت 20:45

آخه چرا اینقدر دپی داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه آجی...
روزگار نامردیه.....

یکی بود یکی نبود اونی که عاشق بود من بودم اونی که عاشق نبود اون بود..............
یکی شدتنها مثل همیشه من بودم یکی نشد تنها اون بود مثل همیشه....................
یکی خواست ببینه حس کنه لمس کنه چشاشو،دستاشو،نفساشو من بودم یکی نخواست که حتی ببینتم اون بود..............................................
دیگه خسته شدم از این بودنهایه من و نبودنهایه اون...................
تو لیاقت بهتر از اونو داری داداشی.....................
مطمئنم عشق واقعی نصیبت میشه.................
راستی حالا من نامحرمم که باهم دیگه دردو دل نمیکنییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه داشتیم داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ن آجی نامحرم نیستی
کلا با هیچکی درد و دل نمیکنم
عشق چیه خوردنیه؟
همچین کلمه ای رو نمیشناسم!

ای بابا تو هم که حرفایه اونو میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه بی مزه و لوسین هردوتاتون..............
عشق مثل یه کاغذ میمونه که اگه نخواستیش مچالش کنی و بندازیش سطل آشغال
من همون کاغذ باطله امممممممممممممممم

چی بگیم!!!!!!
مگه چیزی میمونه که اصلا بگیم......
کی گفته تو کاغد باطله هستی!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد