زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

عکس دختر خردسال شیطان را فراری داد...

http://img.pixbaran.com/images/8n264fi243njckvu1w2t.jpg

مرد جوان در دایره اجتماعی کلانتری 15 مشهد اظهار داشت: من و همسرم اهل یکی از شهرستان های خراسان جنوبی هستیم و برای ادامه تحصیل به مشهد آمده ایم. ما یک دختر سه ساله داریم و هر دو کار می کنیم تا بتوانیم از پس هزینه های تحصیل و زندگی خود برآییم. من از چندی قبل یک خودروی سواری خریدم تا هر موقع بیکار هستم مسافرکشی کنم و کمک خرجی برای زندگی ام در بیاورم. امروز خانم جوانی را در میدان سپاد مشهد سوار خودرو کردم. از همان لحظه اول متوجه نگاه زیرچشمی و رفتارهای عجیب این خانم شدم و پس از گفت وگوی کوتاهی او گفت: از خانه فرار کرده است و جایی ندارد برود. با شنیدن این حرف ها و غمزه های شیطانی دلم لرزید و متاسفانه اسیر هوی و هوس های کثیف خود شدم. ما تصمیم گرفتیم به منطقه تفریحی طرقبه و شاندیز برویم اما در طول مسیر من که سی دی داخل ضبط و پخش خودرو را درآوردم تا یک سی دی دیگر داخل آن بگذارم ناگهان نجوای دعای بعد از اذان مغرب و عشا را از رادیوی خودرو شنیدم که با نوای دلنشینی در آن غروب غم انگیز، طلب عفو و بخشش گناه تمامی بندگان گناهکار و دوری از گناهان و بلاها را داشت.

در این لحظه ناگهان چشمم به عکس دختر کوچولویم افتاد که از قاب عکس آویز زیر آینه داخل خودرو به من لبخند می زد. از خودم بدم آمد و در دل تقاضای عفو و بخشش کردم. من با دیدن خودروی گشت پلیس تصمیم گرفتم این خانم را تحویل بدهم و خودم را از دام گناه نجات بدهم. با پی گیری کارشناس اجتماعی کلانتری سناباد مشهد، مشکلات زن جوان نیز که به دلیل اختلاف با شوهرش از خانه متواری شده بود مورد بررسی قرار گرفت. او گفت: شوهرم مردی چشم چران و فاسد است و من امروز در تصمیمی احمقانه می خواستم از او انتقام بگیرم اما احساس نگرانی عجیبی داشتم چون من اهل این حرف ها نیستم. فکر می کنم خدا واقعا مرا دوست داشت که توانستم از گام اول گناه برگردم.

نظرات 7 + ارسال نظر


یعنی هنوز وجدان درد وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله که وجود داره!!!!!!!!!

مریم 23 آبان 1390 ساعت 14:27 http://www.soshiyant44.blogfa.com

سلام داداشی..
قشنگ و اموزنده بود..
عیدتم مبارک..

سلام آجی...
مرسی.. چشات قشنگ میبینه...
عید توام مبارک...

لاله 23 آبان 1390 ساعت 15:32

وااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی متن جدید

بالاخره آپیدم به خاطر شماها

قاصدک 24 آبان 1390 ساعت 14:08 http://ghasedakegharib.mihanblog.com

تاراج دل به تیغ دو ابروی دلبر است

مستی قلب عاشقم از جام کوثر است

بر سر در بهشت خدا حک شده چنین :

بختش بلند هر که گرفتار حیدر است

عید سعید غدیر مبارک باد...

آپم منتظر حضور پر مهرتون...

نظر یادتون نره ................

[گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]

عید توام مبارک....

3 کله پوک 26 آبان 1390 ساعت 10:42 http://kalepuck.blogfa.com

آفرین به اون آقاهه....................

آفرین به همه ی بامرام ها....

زهرا 26 آبان 1390 ساعت 22:35

یعنی اولش داشت خیانت میکرد.درسته؟یعنی زنش براش مهم نبود درسته؟یعنی عکس بچه اش نبود........
نتیجه میگیریم زوجها باید زودتر بچه دار بشن و عکسشو جلوی چشمشون بزارن.درسته؟

بابا نتیجه گیری!!!
خوب اینم یه راهیه...

علی 1 آذر 1390 ساعت 22:08

خوبی؟خیلی باحالی....



سلام دادا.....
باحالی از خودته...
باز که سیستم رو ویروسی نکردی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد