زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

پ ن پ های من (10)

خونه همسایمون آتیش گرفته به پسرش میگم زود باش برو زنگ بزن بیان، میگه آتش نشانی ؟میگم پَـــ نَ پَـــــ زنگ بزن حضرت ابراهیم بیاد بره تو آتیش خونتون گلستان بشه!!!

دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ دارم علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم.گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم گفتم کلانتری ؟گفت پَـــ نَ پَــــ بریم قبیله بغلی بگیم اوردیمت لازم نیست شما بیاین...

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه

مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین....میگه تو خونه؟....پَـــ نَ پــــ تو زمین های خاکی........اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه... میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟ میگم پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه

رفتم پمپ بنزین یه چهار لیتری پر کردم ، پمپ چی میگه واسه ماشین خودته ؟ پـــَ نه پـــَ بابام خلبانه تو ارتفاع 16000 پایی بنزین تموم کرده ، زنگ زد به من گفت بنزین براش ببرم

مامانم میگه جورابتو شستم،بذارم تو کمدت؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بذار تو ماکروفر...

از جیگرکی داریم میایم بیرون ، دست کردم جیبم کیف پولمو در بیارم . میگه : میخوای حساب کنی؟؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام امانت بهش بدم برام نگه داره کسی ازم نزنه...

آیفن برداشتم میگم کیه ؟ میگه منم باز کن، میگم بابا تویی ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ من مرد تنهای شبم، مهر خموشی بر لبم!

داشتم با دوستم قدم میزدم یهو یه شهاب تو آسمون رد شد دوستم میگه چی بود هاله نور بود؟ میگم پ نه پ مموتی بود سوپر من شده.

تلفن سوالات مردمی یه برنامه رایویی رو با هزار زحمت گرفتم، میگه بفرمایید سوالی دارید؟ پ ن پ زنگ زدم ببینم شما از من سوالی چیزی ندارید

زنگ میزنم اژانس !!
یارو میگه اژانس میخواین؟؟
میگم پ ن پ زنگ زدم بگم ما ماشین داریم دلتون بسوزه!!!

رفته بودیم باغ وحش . رسیدیم به قفس گوره خرا . دوستم برگشته می گیه اینا خرند . گفتم نه گوره خرند . گفت :جدی ؟ گفتم پ نه پ بازیکنای تیم یوونتوسند اومدن تمرین کنند

رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!

بابا اِتى: اِ مستشار تویى؟؟؟؟؟؟؟
مستشار: پَ نَ پَ انجلینا جولیم ریش گزاشتم شناسایى نشم یه وقت منکرات بهم گیر بده....

یارو منو میبینه میگ اِ موهات چه خوب شده کوتاه کردى؟ میگم پَ نَ پَ رفتم حموم جنسش بد بود اب رفت.

میگم دوست دخترم همش شک داره میخوام ازش جدا شم میپرسه به تو؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ به نتیجه ی انتخابات ریاست جمهوری ٢سال پیش

گوله تو اتوبان میرفتم یوهو یه نور فلاش پشته ماشین زد دووستم میگه جریممون کردن؟ میگم پ ن پ ازمون عکس گرفتن برای روی جلد نام آوران سرعت.

رفتم گوسفند بخرم طرف میگه بزارم صندق میگم پـَـــ نــه پـَـــ اگه گواهینامه داره بزار پشت فرمون بشینه


پی نوشت(1) : با تشکر از دوست عزیزم باران از لاهیجان


نظرات 8 + ارسال نظر
m 4 مهر 1390 ساعت 14:38

che ajab pa na pa haeye u ro didim

دیگه چیکار کنم.......
برا خارج شدن از اون حالت نیاز به یه پ ن پ فقط بود.

مریم 4 مهر 1390 ساعت 22:00 http://www.soshiyant44.blogfa.com

کلی خندیدیم از پنپ هات.
امیدوارم همیشه شاد باشی

مرسیییییییییی

3 کله پوک 4 مهر 1390 ساعت 23:40 http://kalepuck.blogfa.com

اااااااااا..............
دیدی چی شد؟!
دیدی اول نشدم.........؟؟؟!!!!
دیدی رفتم مدرسه بی وفا شدم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
دیدی مدرسه ما رو از کار و زندگی عقب انداخته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ولی به هر حال خوشحال شدم.......
مثه این که مشکله حل شد نه؟
"بگو آره حل شد........نگی پ ن پ هااااااا......."
خوب دیگه مثه اینکه به زندگی برگشتی و شدی همون دادا یوسف قدیمی خودمون...............

اشکال نداره!
ایشالله پستای بعدی جبران میکنی و اول میشی
آره تقریبا حل شده ولی نه کامل
یه جورایی باهاش کنار اومدم و دارم میسازم

اون دادایوسف که دلش پر از خون و اتیشه!!!

سلام دوست عزیز کلی با پ ن هات حال کردم راستی تو بفرمایید شام این هفته طغرول مسابقه ی پ ن پ گذاشته تو فیس بوک

مرسی...
امان از این پ ن پ که طغرل هم باهاش مسابقه گذاشته!

مریم 8 مهر 1390 ساعت 15:43 http://blackways.blogfa.com

سلام داداشی یه اپ متفاوت دارم حتتتتتتما حتما حتما بیا و سوتی خودتوبذار

سلام......
سوتی من!!!!

آجی 9 مهر 1390 ساعت 14:00 http://ROZEABIMAN.BLOGFA.COM

______________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ اپم
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ اپم
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$ اپم
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ اپم
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ اپم
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ اپم
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ اپم
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$ اپم
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ اپم
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

آمدم

آجی 10 مهر 1390 ساعت 17:00 http://ROZEABIMAN.BLOGFA.COM

ممنونم از حضورت
نوشته هام به زیبایی نوشته های تو نیست

خواهش میکنم.
چرا هست

میدونم دوسم نداری دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حداقل با وبلاگم قهر نکن. لینکم کن.
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
___آپم____$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
__آپم____$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)
ـــــ$$__(▒) (▒)
آپم دیگه پاشو بیا نگاه کن[زبان][نیشخند][بوسه]

شرمنده درگیر بودم نتونستم کلا یادم رفته بود
اومدم اومدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد