زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

پ ن پ های من (9)

و بعد از مدت ها "پ ن پ"

امیدوارم که خوشتون بیاد

خواهشا نظر فراموش نشه...


عروسی دوستمه رفتم به قصابه میگم اقا زود بیا الان عروسو میارن میگه بیام گوسفندو قربونی کنم؟پ نه پ بیا دومادو ختنه کنه تا عروس نیومده چون جلو اون زشته

خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟
 میگم پَـــ نَ پَـــ هندونه است داره مسخره بازی در میاره

طرف زنگ زده میگه کجایی؟ میگم تو چمران گیر کردم. میگه بزرگراه چمران؟
 پـَــــــــ نَ پَــــــــ خونه آقامصطفی شام دعوتیم گیردادن نمیزارن بیایم

دارم فیلم میبینم ... زنه توش بیکینی پوشیده...
مامانم اومده میگه فیلم خارجیه؟
پَـــ نَ پَـــ مختار نامست یه چند قسمتش تو سواحل انتالیا فیلمبرداری شده

رفتم پیش مامان بزرگم میگم خسته نباشى مادرجون دارى بافتنى میبافى؟
میگه پَــ نَ پَـــ دارم سبزه گره میزنم بختم باز شه یکى بیاد بگیرتم

ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟
 میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه

بابام با عصبانیت به من گفت: پول ها تو خرج کردی من گفتم پــَ یکی زد زیر گوشم گفت این کارا مال وب و نته بگو بله گفتم نه پــَ دوباره زد تو گوشم ...خلاصه انقدر تو گوشی خوردیم تا اخرش تونستیم بگیم پــَسنداز کردم

معلمم اومده خونمون تمبکمو دیده میگه تمبکه؟ میگم پَـــ نَ پَـــ ساکسیفونه روش پوست کشیدم گردو خاک نره توش .میگه منظورم اینه که میزنی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ اون زورش زیاد تره اون منو میزنه میگه بیخیال درسو شروع کنیم؟ میگم پَــ نَ پَـــ من تنبک میزنم شمام برقص با هم پول در بیاریم. بعدش بابام اومده میگه اِ حاااامد ایشون معلمتونه؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ ایشون دوست دخترمه به خاطره گرونی پول نداره ریشاشو بزنه

دوستم گفت هر وقت نا امید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هستـــ هستـــ هست ..... من هم رفتم کوهستـان و داد زدم امیدی هست؟
 جواب اومد پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَـــــ

مالید دو چشم وگفت : ها روز شده!
گفتم بخور این چای که لب سوز شده
پرسید به خنده، عید فطر است مگر؟
گفتم پ نه پ دوباره نوروز شده

مامانم میگه مگس رو نگاه کن نشسته رو مانیتور....می گم چیکارش کنم بکشمش؟......په نه په بهش بگو یکم عقب تر بشینه چشاش ضعیف نشه

از دستشویی اومدم بیرون، همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه، تو بودی تو دستشویی؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم


نظرات 3 + ارسال نظر
آجی 12 شهریور 1390 ساعت 18:57

مثل همیشه بانمکی داداش یوسف

آخه دیشب با خیارشور خوابیدم نمک زیادیم کرده بود یهو "پ ن پ" زد بیرون

شیدا 16 شهریور 1390 ساعت 10:42 http://www.setayesh97.blogfa.com

سلام و درود بر شما دوست عزیز بلاگ جالبی دارین... مطلبا و نوشته هاتون خیلی قشنگه.... اهنگ بلاگتونم که حرف نداره... تبریک میگم بهتون در ضمن فک همسایه هم باشیم... اخه مو بچه گورگانووووووووووووووم موفق و پیروز باشید در تمام مراحل زندگیتون....

سلام بر شما دوست عزیز
ممنون نظر لطف شماست.
همسایه.از همسایگی با شما خوشحال شدم.

تدبیرکهن 17 شهریور 1390 ساعت 23:32 http://tadbirkohantop.blogfa.com

دوست عزیزم سلام به روزم با یه خبر...حتما بهم سر بزن.منتظر حضور پر مهرت هستم.
[گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل]

سلام.
حتما سر میزنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد