زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

فک و فامیله ما داریم!!! (2)

سلام به همه ی خوانندگان عزیز.

این هم عیدی شما.

اولین پست "فک و فامیله ما داریم!!!"

که اولین بار واسه بهترین دوستم "maryam" گفتم و حالا قصد دارم سریالیش کنم...


با دخترم دعوام شده ومدام به من میگه حق با تو .حق با تو به حساب خودش داره با من دعوا میکنه !دختره شیرین زبونه من دارم؟

خاله م داشت دخترشو نصیحت میکرد و بهش میگفت: "سعی کن با کودک درونت رابطه برقرار کنی!" چند دقیقه بعد نامزد دخترخالم به گوشیش زنگ زد و دخترخالم شروع کرد به جیغ زدن و فحش دادن. همون لحظه خاله م به آرومی گفت: "عزیزم تو که باز به جای کودک درونت، سلیطه درونت رو بیدار کردی!!!!" خاله روانشناسه داریم؟؟؟؟؟ فکو فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟

شام خونه فامیلمون مهمون بودیم وقتی غذا تموم شد ادای بفرمایید شامو در آوردوگفت خب حالا از 10 بم چند میدین پسر یکی از فامیلام نه گذاشت نه برداشت جلو این همه آدم برگشت بش گفت به غذات 9 اما اگه بخوام بخودتو شخصیتت بدم 0 هم نمیدم بیچاره صابخونه قرمز شد . ف ف بی نزاکته آخه؟

تلفن زنگ خورد به بابام میگم بابا جواب بده ، میگه با خودت کار دارن ، گفتم نه با من کار ندارن اگه کار داشتن بگو من نیستم ، رفته جواب داده میگه آره یوسف هست اما گفت بگو من نیستم اما تو صبر کن من صداش کنم ، بعد آمده فاتحانه تو صورتم لبخند میزنه!!
بابا آبروبر لجباز من دارم !

به خالم میگم خاله چرا دوستت اسم دخترشو گذاشته کبرا. کبرام شد اسم؟ بهش برخورده امیخواد "توجیه" کنه میگه: مگه چیه؟ کبرا اسم یه جور مـــاره دیگه! فک و فامیله داریم؟

دیشب خواهرزادم (7 سالشه )توی بالکون خوابیده بود....نصف شبی پشت پی سی بودم یه لحظه دیدم خواهرزادهه در بالکون رو یواش باز کرد بعد برگشت دوباره خوابید! رفتم بالا سرش گفتم در رو چرا باز کردی؟ پشه میاد !با صدایی آهسته خیلی جدی گفت: بیرون خیلی سرده!
 خواهرزادست من دارم!!!

دختر دختر خالم میره مهد کودک. تو مهد بهشون گفتن وقتی میرید تو استخر توپ هییییچ چیزی با خودتون نباید ببرید!
اینم نه گذاشته نه برداشته، کلاهشو برده تو استخر گمش کرده! بعدش اومده بیرون شروع کرده به جیییییغ زدن!!
دختر خالم میگفت رفتم مهد دنبالش، دیدم تماااااااام کادر مهدکودک، از آبدارچی گرفته تا شوهر مدیر مهد ، پریدن تو استخر دنباله کلاه این میگردن که ساکت بشه!!
فک و فامیله داریم؟!!

فکر کن ماه رمضون چند سال دیگه میوفته تو عید
فامیل: اره دیگه تو عید میفته، تو محرم میوفته همینجوری می چرخه...
فایمل سال شمسی، قمری شناسه ما رو باش...

با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم... اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن... آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم...
دخترداییه داریم؟

روز پزشک بود. چند تا پزشک داریم تو فامیل منم یادم رفت بهشون تبریک بگم.بعدش از اخبار فهمیدم. همون موقع یکیشونم کنار من نشسته بود.خیلی ضایع شدم. فک و فامیله اونا دارن!

به فامیلمون میگن چرا روزه نمی گیری؟ میگه مشکل دارم؟ میگم چی؟ میگه گشنم میشه؟؟ فامیل روزه ندیدست داریم؟؟؟

144 تا تست روانشناسی گذاشته جلومون 4 تایی نشستیم 1 ساعت و نیم تست زدیم چشامون در اومده آخر سر میبینیم جواباشو نداره!!فک و فامیله ما داریم!؟!

هر وقت میرم خونه ی عموم، زن عموم بدرقه ام می کنه تا ده کیلومتری خونه شون و بعدش میگه تو هم که واسه شام نمیمونی، خونه غریبه که نیست... زن عموی پیچون و روباه مکاره ما داریم؟!!!

دختر عمم سرما خورده.یهو میبینم داره بلند بلند دعا می‌کنه خدایا منو بکش:| جونم دعا.!!! دختر عمس داریم؟

تو اتاقم نشته بودم داشتم اهنگ گوش میدادم
بقض کردم زدم زیر گریه
مادرم یه دفعه اومد تو اتاقم بجای اینکه دل داریم بده میگه: چه مرگته!!!!
مامانه ما داریم؟

پشت کامپیوتر نشستم خواهرمو صدا میکنم.مامانم میگه: رفته بالا ، هرچی هست به من نشون بده!! مامانه ما داریم؟
نظرات 10 + ارسال نظر
رها 8 شهریور 1390 ساعت 20:23 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

وای سلام داداشیییییییییییییییییییی
بلخره اومدییییییییییییییییییی

خیلی باحال بود داداشم
همشون باحال بودن

مرسی دادا یوسف

چی چرا داداشم؟؟؟؟

سلام
پ ن پ خواستی دیگه نیام؟؟؟؟
خواهش میکنم باحالی از خودته...
چرا گفتی وبت دیگه آپ نمیشه؟

تدبیرکهن 8 شهریور 1390 ساعت 21:10 http://tadbirkohantop.blogfa.com

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.
عید فطر مبارک باد.
به روزم و منتظر حضور پر مهرتون[گل][لبخند]

عید فطر بر تو هم مبارک...

3 کله پوک 8 شهریور 1390 ساعت 21:11 http://www.kalepuck.blogfa.com

.....................
چیزی نمیشه گفت دیگه...................
خیلی باحال بود..................................
یکی دیگه یادم اومد:
"دختر دختر خالم خونمون بود. با خودم برده بودمش بیرون گفتم وقتی نرگس اینا اومدن نگی رفتیم بیرونا....! گفت باشه. نرگس اینا که اومدن رفت جلوشونو گفت: ما که نرفتیم بیرون.........!
فک و فامیله داریم!"

واقعا ممنون.
یادم باشه تو بعدی از اینا حتما استفاده کنم....

رها 9 شهریور 1390 ساعت 06:09 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

خیلی ممنون داداشی

هیچی...
فقط فعلا خوصله ی آپ کردن ندارم داداش یوسف

چرا حوصله ی آپ کردن نداری؟

رها 9 شهریور 1390 ساعت 11:34 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

داداش گلم...
عیدت مبارک

امیدوارم دلت شاد باشه و سلامت باشی داداشیه بامعرفتم

عید توام مبارک آجی...

3 کله پوک 9 شهریور 1390 ساعت 18:07 http://www.kalepuck.blogfa.com

"پسر دختر خالم اومده میگه خواب دیدم کره ی زمین منو پرتاب کرد هوا، من کلی ترسیدم و ....
دختر دختر خالم از اتاق رفته بیرون بعد 5 ثانیه اومده میگه منم خواب بد دیدم: یه گرگه منو خورد منم ترسیدم و....
ببین خداوکیلی دو تا بچه 3 ساله سر خواب ترسناک کل میندازن.....
اونم خوابای 5 ثانیه ای..........
فک و فامیله داریم؟؟؟!!!!"

واقعا فک و فامیله تو داری...

مریم 11 شهریور 1390 ساعت 14:23 http://www.soshiyant44.blogfa.com

عیدتم با کمی تاخیر مبارک
فک و فامیلاتم خوبن.
سلام برسون

عید توام مبارک...
مرسی همه فک و فامیل خوبن....

امیرجوووووون 14 شهریور 1390 ساعت 10:32 http://darbasti.blogfa.com/

سلام .... دیدی اومدم ....

سلام...
مرسی که اومدی...

دختر برفی 31 شهریور 1390 ساعت 23:02

خیلی باحال بودن!
(هر سه تا قسمت)

ممنونننننننننننننننننننننننننننن

لاله 1 آذر 1390 ساعت 12:11

خیلی جالب بود..

مرسی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد