زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

با دختران زیبارو باید دوستی کرد نه ازدواج!!!

شبکه فارسی وان در ادامه ترویج فرهنگ منحط و مبتذل غرب با پخش فیلم و سریال هایی هدفمند به دنبال غیرت زدایی از خانواده های هموطنان عزیزمان است
کسانی که با شبکه فارسی وان آشنایی دارند، مهمترین سوغات این شبکه را برای مخاطبان فارسی زبان، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج، هویت زدایی از مفهوم خانواده، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران، تعصب زدایی و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده ، عادی نشان دادن مصرف مشروبات الکلی و... می دانند.
این شبکه همواره با پخش فیلم و سریال هایی به دنبال جا انداختن مواردی است که در بالا ذکر شد.
فارسی وان در همین زمینه فیلمی را پخش کرد که پسری با مراجعه به خانه دوست دخترش با تمام پرویی خطاب به پدر و مادر این دختر می گوید: «من برای ازدواج با دختر شما به اینجا نیامده ام، بلکه آمده ام بگویم من می خواهم با دخترشما همچون گذشته، رابطه دوستانه داشته باشم».
وی در ادامه برای این کار خود چنین دلیل می آورد: «این به خاطر این است که دختر شما زیبا و دلربا است و خیلی از پسرها عاشق زیبایی های او هستند من هم می خواهم با او دوست باشم».
وی در ادامه با خطاب قرار دادن برادر این دختر تاکید می کند: « همانطور که شما در جریان هستید من پیش از این نیز با دختران زیادی رابطه دوستی داشته ام، الان هم به اینجا آمده ام تا بگویم، من فقط قصد دوستی با این دختر را دارم، و در تفکرات من چیزی به نام ازدواج وجود ندارد، من همیشه دوست دختر داشته و دارم واین روال زندگی من می باشد».
اما نکته قابل توجه در این فیلم نحوه برخورد پدر و برادران این خانواده است. پدر و برادران این دختر نه تنها در مقابل سخنان هتاک دوست پسرِ دختر و خواهرشان هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند، بلکه با سکوت خود اقدام این پسر را تایید می کنند .

در پایان باید گفت، اگر اعضای جامعه انسانی و اسلامی ما از خطر ها و هجمه های خانمان برانگیز اینگونه شبکه ها غفلت نمایند و پای چنین شبکه هایی را از حریم خانواده های خود قطع نکنند، آینده تلخی در انتظار دختران و پسران و خانواده های آنها قرار خواد گرفت.


پی نوشت (1) : ولی کاش مسئولان صدا وسیما برای اینکه جوانان ما به سوی این کانال ها کشیده نشوند به فکر صدا وسیما ایران بیافتند که آدم رغبتی برای دیدن برنامه هاش نداره!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
3 کله پوک 2 شهریور 1390 ساعت 04:18 http://www.kalepuck.blogfa.com

فارسی وان دیگه اند شبکه ی ضایع تشریف داره....
از نظر من فقط چند نفرن که چند تا ننه بابا دارن...همین....

اصلا فیلماش قشنگ و جذاب نیست!!!!

مریم 2 شهریور 1390 ساعت 22:39 http://blackways.blogfa.com

از فارسی1 متنفرم ایییییییییییییییییییییییی

منم

رها 2 شهریور 1390 ساعت 23:34 http://www.sayeye-setare-1-4-3.blogfa.com

ما هم که اصلا نداریم که بدونم این شبکه چی نشون میده؟!

منم ندلرم یه وقت سوء تفاهم نشه!!!

مریم 3 شهریور 1390 ساعت 15:03 http://www.soshiyant44.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد