زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

لاغر شدن به ضرب سی دی!

جل‌الخالق!... ما همه جور شیوه و وسیله‌ای برای لاغر شدن دیده و شنیده بودیم؛ مگر به شیوه صوتی و به شکل سی‌دی!... این مطلب را ما از خودمان در نیاوردیم، خبرگزاری برنا اینا که علی‌القاعده مربوط به جماعت جوان کشور است؛ طی یک گزارش نسبتا مبسوطی، از وجود یک‌سری سی‌دی‌های مخوف و مشکوک در بازار پرده برداشته که به قیمت 5500 تومان در اختیار خلق‌الله قرار داده شده و در آن ادعا می‌شود که با گوش دادن به این سی‌دی صوتی نیم ساعته، می‌توانید از بیخ لاغر شوید. تبلیغات روی سی‌دی بدین شکل است: «با گوش دادن به این CD لاغر شوید!» و نیز: «رسیدن به وزن ایده‌آل بدون رژیم غذایی!» و.. .قس علیهذاالقیاس!

تبلیغ منظوم:

چو «سی دی» نباشد، نگردی نحیف

نگردی تو تیپاً(!) لطیف و ظریف

بخر سی‌دی صوتی لاغری

سه سوته بکن هیکلت را ردیف!

اگر به روح اعتقاد دارید که حتما دارید؛ و اگر قادر به خریدن انواع ویتامین‌های مقوی گران نیستید؛ بشارت باد بر شما که از قرار نامعلوم، این CD با عنوان «ویتامین‌های صوتی روح‌بخش» در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرچند که تا به همین ساعت مچی هیچ اطلاع درست و حتی نادرست از تاثیر‌گذاری آن روی افراد چاق و چله وجود ندارد. یا شاید هم که دارد، ولی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران بنا به تصمیم دولت اعلام نمی‌کند. با این حال خوشحالیم که بروبچه‌ها آمارش را گرفتند.

در بخشی از کتابچه آموزشی همراه این CD توضیح داده شده است که این CD از طریق القائات غیرمستقیم در فکر فرد تاثیر می‌گذارد و شما با گوش دادن به یک صوت نیم ساعته که با جملات القائی، مناظر تجسمی رویایی و اصوات طبیعی [!؟] همراه است؛ لاغر می‌شوید.

هشدار: هنگام گوش دادن به CD مورد نظر، مواظب باشید خوابتان نبرد که ممکن است CD برای چندبار، هی از آخر به اولش برگردد و آنقدر پخش شود که از شدت لاغر شدن چیزی از شما باقی نماند. وقتی از خواب پا شوید که ببینید نیستید!

اصوات اقتصادی: هی ی ی.... آدم حسابی! کوفتت بشه این گوشت کیلویی بالای 12 هزار تومن که داری می‌خوری!... آخه چطوری از گلوت پایین می‌ره؟ به تو هم می‌شه گفت بشر؟!... راستی قبض آب و برق و گاز و تلفنت رو چه کار کردی؟... قبض روح نشدی؟!...

اصوات اجتماعی: روز روشن زدند قوی‌ترین مرد ایران را پیش چشم خلق‌الله کشتند؛ تو که دیگه عددی نیستی جوجه!... .پس چه جوری بدون کلاهخود و جوشن و لباس ضدچاقو بیرون می‌ری؛ الهی نمیری!...

نظرات 3 + ارسال نظر
رها 14 مرداد 1390 ساعت 23:17 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

خیلی جالب بود داداشی....

خدایی دیگه اینجوریشو نشنیده بودم!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی آجی
اینم یه راه چاپیدن مردمه دیگه!!!

رها 15 مرداد 1390 ساعت 12:26 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

نرفتم داداشی....
تو رو خدا برام دعا کن

چشم آجی
اگه دعام بگیره دعات میکنم...

nastaran 16 مرداد 1390 ساعت 05:26

fek kardan mardom oskolan

شاید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد