زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

زیبایی تغییرات

خدایا هرکسی رو که تو این دنیا عاشقش میشم ومیپرستمش ترکم میکنه!! نکنه که تو هم یه روز ترکم کنی خدا جون....

پ ن پ های من (8)

به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟
پـَـَـ نــه پـَـَـــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای 50 درجه تستش کنم

رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست

نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت علی دزده؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ "زوروِ " داره از دست گروهبان گارسیا در میره

پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

کارتمو دادم به بلیط فروش مترو میگه شارژش کنم؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میرم از شارژ خورشیدی استفاده می کنم

دارم با تلفن حرف میزنم. زنم میگه دوستت بود؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سارکوزی بود در مورد مناقشات اخیر خاورمیانه نظرمو می خواست(توضیح : من زن ندارم فقط برای باحال شدن و با معنی شدن جمله گفتم.)

تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم

صدای خروپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست

حالا از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم، میگه باقی پولتو میخوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم

تو حیاط دانشگاه تو انگلیس دارم با دوستم فارسی حرف میزنم، یارو اومده میگه خانوم شما ایرانی هستین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ انگلیسی هستیم فارسی یاد گرفتیم بتونیم صادقی گوش بدیم!
(درد دل: کاش منم فارسی بلد نبودم تا حرفای صادقی رو نمی فهمیدم. البته نه اون صادقی یه صادقی دیگه که بعضی ها خودشون می دونن...)

تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته! میگم پولیه؟
مبگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو حین کار براتون مزاحمت ایجاد کنند

میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟
سرخ پوسته گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ژاپنه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم

رفتم داروخونه، میگم باند دارین؟ میگه باند پانسمان؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ باند فرودگاه ! میخوام فرود بیام !

جلو توالت عمومی… آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی

تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم. میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!

دراز کشیده بودم لب استخر. دوستم میگه آفتاب می گیری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس !

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم. اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه کباب درست میکنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم

جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو می گه ببخشید شمام پول میخاین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم

رفتم دفتر هواپیمایی میگم عجله دارم میشه پرواز امروز شیراز رو واسم چک کنید؟ میگه اگه جا داد بگیرم؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ نگیر بذار پر شه من فردام میام چک میکنم با هم بخندیم

سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر. میگه شمام دستشویی داری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!

رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم

با دوستم رفته بودیم استخر غریق نجات اومده میگه میخوایین شنا کنین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم تو آب حل بشیم به عنوان املاح معدنی مردم استفاده کنن

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. همسرم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخو ابه

سر کلاس آیین نامه رانندگی پلیسه یه تابلو را از من پرسیده. میگم عبور دوچرخه ممنوع. میگه این دوچرخه است؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ تانکه. میگه پـَـَـ نــه پـَـَـــ و مرض! هنوز فرق دوچرخه با موتورگازی را نمیدونی؟


با دوستم رفتیم دکتر زیبایی ، منشیه میگه می خوای دماغتو کوچیک کنی؟
منم گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم بکوبم 4 طبقه بسازم!!!

تو کلاس دستمو بالا گرفتم......استاد میگه شما سوال داری؟؟؟
میگم پَــ نَــ پَــ تف زدم سره انگشتم دارم جهت بادو تعیین میکنم !

دارم تراکِت پخش می کنم تو خونه ی مردم ، بعد یه زنه اومده میگه آقا شما تراکت پخش می کنید؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ !! نقاشی کشیدم دارم میندازم خونه مردم ، با اس ام اس بهم نمره بدن !


پی نوشت (1) : وای اصلا فکرشو نمیکردم این مطلب به سری 8 برسه...

فکر میکردم تو همون قسمت اول تموم میشه.ولی حالا خیلی خوشحالم چون با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.البته دیگه اینقدر کپی تو کپی شد که هر سایتی الان یه بخش به اسم پ ن پ داره!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
رها 11 مرداد 1390 ساعت 18:31 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی داداش جوونم
خیلی باحال بود
مثل همیشهههههههههههههههههههه

ولی یه چیزی من وقتی تو وبای دیگه پ ن پ رو میخونم نمیدونم چرا خندم نمیگیره
فکر میکنم فقط مخصوص توا
آخه تو باحال مینویسی بعد تصور میکنم بعضیاشو خودت میگی خیلی خندم میگیره

ممنون آجی
نظر لطف توست...
بعضی هاشو که انصافا خودم می نویسم و بیرون تجربش می کنم...

3 کله پوک 11 مرداد 1390 ساعت 18:50 http://www.kalepuck.blogfa.com

ایول....................
باحال بود....................

ممنون

3 کله پوک 11 مرداد 1390 ساعت 18:55 http://www.kalepuck.blogfa.com

فقط چرا بعضی هاش تکراری بود؟

خوب دیگه شما ببخش
برنامه های صدا سیما با اون عظمتش اکثرا تکراریه
حالا ماهم یه چندتا تکراری بزاریم موردی نیست...

رها 12 مرداد 1390 ساعت 00:00 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

خب داداشی فقط دامادمون ندیده بود که اونم اومد پ ن پ تو خوند و کلی خندید و کیف کرد

خوبه دیگه کل خانوادت منو وبلاگمو شناختن

3 کله پوک 12 مرداد 1390 ساعت 18:29 http://www.kalepuck.blogfa.com

تو فیلم 5 کیلومتر تا بهشت یه جاش واقعا پ ن پ لازم داشت:
همایون: این جا رو خودت تنهایی به این روز انداختی؟
امیر حسین باید می گفت پ ن پ زنگ زدم بروبکسه پشت صحنه کمک کردن..........

آفرین همه دیگه کم کم دارن راه میافتن
یه پا واسه خودشون پ ن پ شدن

رها 12 مرداد 1390 ساعت 19:12 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

* قصه از حنجره ای ست که گره خورده به بغض/ یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها/ در همه آوازها حرف آخر زیباست/
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست.... *

خیلی قشنگ بود مرسی آجی کوچولو...

رها 12 مرداد 1390 ساعت 19:15 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

* آرزویی بکن...
گوش های خدا پر از آرزوست و دست هایش پر از معجزه...
آرزویی بکن...
شاید کوچکترین معجزه اش، بزرگترین آرزوی تو باشد... *

من که آرزو کردم منتظر اجابتش هستم.

m 12 مرداد 1390 ساعت 19:29

kheyli ghashng bodan[:S023]
tnx
sadeghi ham maruf shod[:S006

خواهش میکنم قابلی نداشت...
اون که معروف بود نیازی به ما نداشت...

رها 12 مرداد 1390 ساعت 20:52 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

قابلی نداشت داداشیه من

ایشالا که به آرزوی دلت میرسی داداشم

مرسی آجی همچنین...

رها 12 مرداد 1390 ساعت 23:54 http://www.sayeye-setare.blogfa.com

کوله بارت بر بند!
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد!
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم...
می شود آسان رفت
می شود کاری کرد که رضا باشد او...
ای سبکبال
در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد نبر
منه جامانده بسی محتاجم...

تو پاکو عزیزی جانموندی آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد